Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis "revisor-hjælp" til regnskab i nystartet enkeltmandsvirksomhed

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kr. Såby
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen, der kender til gratis eller meget billige regnskabsprogrammer??
Nogen der kan hjælpe mig igennem det med moms og udregning af, hvilket beløb jeg skal betale skat af osv. Er bare ikke stiv i alt det regnskabs tekniske - og det skal jeg gøre ordentlig - og hvad gør man så, når man ikke har en masse penge at betale hjælpen for?
Spændende om nogen har gode ideer - de modtages med kyshånd;-)
På forhånd tak...
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille,

Jeg synes at du skal prøve Billy's Billing. Det koster kun 89 kr./måneden og du har 30 dages gratis prøveperiode.

Du kan jo prøve det engang. Det er super nemt. Det er netop lavet, så alle kan finde ud af det.

Du kan se vores ratings her: https://billysbilling.dk/feedback

God fornøjelse. Du er velkommen til at skrive, hvis du har nogle spørgsmål.

Mvh
Toke

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke selv prøvet Billy's Billing, men jeg har hørt rigtig gode ting om det, så det er sikkert værd at prøve. Der er også mange, der er glade for e-conomic. Jeg kender nogen, som anbefaler Billy's Billing og nogen der anbefaler e-conomic, så det virker til at begge systemer virker :D.

Selv bruger jeg Economacs. Det er kun til Mac, og det er ikke så billigt. Det koster ca. 600 kr. Til gengæld er det en engangsbetaling, og det er jeg personligt fan af.

Det billigste er et Google regnskabsark, men det vil jeg ikke anbefale, hvis du ikke har styr på bogføring i forvejen. :D .

Du kan også altid forhøre dig hos en revisor, hvad det vil koste, hvis de står for det. Det kan være en udgift der er værd at betale sig fra, hvis du brækker nakken på bogføring.

Fra Kr. Såby
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toke

Tak for input, ser jo godt nok ud - men er bare en temmelig stor post i et nystartet firma, der ikke er i nærheden af plus-siden endnu. Ville helst have noget, der blev betalt af en gang, for det der med udgifts poster der fortsætter i de uendelige, det er svært for mig at se - selvom det kun er 89 kroner om måneden, så er det stadig over 1000 kroner om året - og jeg ved ikke hvor meget jeg kommer til at tjene, så en udgift på 1000 kroner årligt, for at få lavet regnskab lyder dyrt i mine ører...

God weekend :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46456
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Winfinans small business MINI er gratis op til 1500 posteringer - og kan derefter upgrades.

Summasumarum er godt program der kan købes for ca 1000 kr engangsbeløb (du behøver ikke være tilmeldt updates det går fint uden)

Her kan du læse lidt om det du måske har problemer med omkring moms 

http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/hvilke-forpligtelser-giver-det-at-vre.html 

og regnskab: 

http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/hvad-skal-jeg-fre-af-regnskab-som.html 

og hvordan og af hvad du betaler skat i en personlig virksomhed 

http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/hvad-betaler-man-skat-af-i-personlig.html 

god vind med det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kr. Såby
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Tak for input - leder efter noget man betaler et engangsbeløb for, som jeg også har skrevet til Toke, der anbefaler lidt de samme programmer, det med en udgift hver måned, når man ikke er i nærheden af plus-siden, og slet ikke ved, hvor meget man kommer til at tjene - dur ikke rigtigt for mig :-)

Jeg har ikke mac, så dit program dur nok ikke tænker jeg?! Ellers lige sådan noget jeg leder efter - med engangsbetaling!

God weekend

Fra Kr. Såby
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cookie

Nåhh ja, der var navnet, jeg kunne simpelthen ikke huske det - det ligner noget jeg kan bruge - jeg vil bruge weekenden på at kigge på winfinans - tusind tak.

Så var der bare lige det med, at jeg ikke kunne lave et "gammelt" regnskab i programmet - altså regnskabet for 2012 - det kan jeg for min død ikke finde ud af, den vil kun oprette nyt år?! Nåh jeg må sætte mig ordentligt ind i det i weekenden!!.

Igen tak for hjælpen og god weekend...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46456
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

kender det ikke - du kan ikke tage opret nyt regnskab - og så vælge 2012 - bogføre det - og så afslutte det og automatisk få 2013 oprettet? - det ville jeg altså tro?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 142
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 04:21
Hvor mange stjerner giver du? :

læs dette indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/186372.aspx

Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk.
Mine kontaktoplysninger findes her!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)