Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis "revisor-hjælp" til regnskab i nystartet enkeltmandsvirksomhed

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær opmærksom på at det fornuftige excel program ikke kan håndtere balance - som jo er et krav - så jeg vil stadigt varmt anbefale at man har et regnskabsprogam der kan køre drift og balance

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Pernille,

Hvis du har nogen konkrete spørgsmål omkring moms/regnskab og hvordan det fungerer, så er du mere end velkommen til at skrive en besked til mig, så vil jeg gøre mit bedste for at svare på det :)
Er ved at uddanne mig til revisor, og jeg elsker at have fingrene i dejen, som man siger. Det er måske ikke alt, jeg kan hjælpe med, men gør mit bedste :)

God weekend!

Mvh.
Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Kr. Såby
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak Lars - det tilbud kan jeg da ikke sige nej til ;-)
Jg vender tilbage, når jeg har overblikket ;-)
Rigtig god weekend!

Mvh. Pernille
Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Pernille

Uanset hvilket program du vælger, vil jeg anbefale dig at alliere dig med en bogholder eller revisor, der kan se tingene igennem, når du har bogført et kvartal op, inden der trykkes på bogfør-knappen. Jeg har flere kunder, som selv bogfører de 10-20 bilag de har pr. kvartal, og når de er færdige, tjekker jeg lige igennem. Jeg retter det så ikke, men fortæller dem hvad de har gjort galt, så de kan lære af det til næste gang. Det er muligt, at det vil koste dig ½ times arbejde pr. gang, men det er gode penge at give ud i en læringsproces. Der er formentlig også nogle der kører med en fast pris pr. år, så du ved hvilke udgifter du har.

Held og lykke med dit nye firma :)

Mh Susanne

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

SusanneK.nu:
vil jeg anbefale dig at alliere dig med en bogholder eller revisor, der kan se tingene igennem, når du har bogført et kvartal op, inden der trykkes på bogfør-knappen
Stor støtte til det, specielt lige i begyndelsen. Der er så mange moms regler at meget få klarer at få alt korrekt dag 1 - så kør alt i kladde og få en økonomipeson til lige at løbe igennem. Jeg ved de findes til 300 kr i timen og ofte tager det ikke meget mere end en time at løbe en kassekladde igennem og f-eks. 3-500 kr for sådan en gennemgang med rettelser et par kvartal eller måske bare 1 - giver meget mere end du tror

Snart kan du selv

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)