Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox - utrolig langsomt?

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

har man ingen kunder har man ingen klager har man mange kunder har man også altid nogle klager ....Big Smile super tilfreds meebox kunde 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas33:
man mange kunder har man også altid nogle klager

Korrekt, sjovt nok er der mange udbydere der har 5-20 gange flere end meebox, erindrer ikke der er nogen der klager herinde?

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må sige, at jeg er også ved at være godt træt af at høre om Meebox uovertrufne support. Den er helt sikkert i top, jeg ved det ikke, da jeg aldrig har benyttet mig af den. Jeg ønsker ikke support; jeg ønsker at det virker. Hele tiden! Uden udsving i hastigheden.

De sidste par uger har jeg oplevet at mit site hos Meebox (prohotel) kører lynhurtigt, og jeg afvikler uden problemer op til 600 samtidige besøgende på en wordpress installation med adskillige tusinde indlæg.

Lækkert!

Men for 2-3 måneder siden forholdt det sig ganske anderledes, og jeg frygter ærlig talt, at det kan vende når som helst.

Men konklussionen er ret klar: problemet ligger hos Meebox, så hvad i alverden skal man bruge den fremragende support til, udover en sludder for en sladder om dagsformen.

Jeg vil slutte af med at sige, at jeg som nævnt ovenfor, har oplevet lynhurtige hastigheder hos Meebox, så hvis de liiige fik stabiliseret sig på det niveau, så ville det være perfekt Cool

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. Nielsen:
jeg ønsker at det virker. Hele tiden! Uden udsving i hastigheden

Alle udbydere, små som store, kan have tekniske problemer ingen tvivl om det. Problemer er bare at attituden er at prioritere at få flere kunder ind fremfor at sørge for at dem der _har betalt for en service_ også for det som de har betalt for. Det er der problemet ligger.

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Mon ikke det er fordi Søren nok er en konkurrent til Meebox, og grøn af misundelse over deres succes.

Det er ærlig talt ikke klart for mig, om Søren er en konkurrrent til Meebox  (og dermed også til Surftown, hvor jeg er ansat) eller bare kunde hos en konkurrent. Hvis førstnævnte er tilfældet, så gør det jo kun sagen endnu værre. Det er en absurd og barnlig opførsel - og hvem vil vælge en hostingudbyder, der er anbefalet eller drevet af et barn. 
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

syntes nu tit der er nogen der ryger en tur genem maskinen herinde og syntes da at indlægene i denne tråd viser at der er mange tilfredse meebox bruger 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Lundsby:
Mon ikke det er fordi Søren nok er en konkurrent til Meebox, og grøn af misundelse over deres succes

Der tager du fejl.

Måske, måske ikke! Det er svært at vide, med en så anonym profil som din. Men hvis jeg skulle gætte så ville tro en eller anden relation til webhosting.dk.

Jeg skal indrømme at jeg har meget lidt respekt for at du under anonymitetens slør, kristiserer en navngivnen virksomhed. Det virker fejt og kujon-agtigt.

Søren.Pedersen:

Hvis du måler success i at dine kunder sidder på Amino uge efter uge og klager over hastigheden så ønsker jeg dig "success" med dit cloudsprout :-)

Det ville ihvertfald glæde mig meget at havde ligeså mange positive tilkendegivelser på Amino, om brugen af CloudSprout, som der er folk på Amino der har lavet positive tilkendegivelser om Meebox på Amino :-)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas33:
syntes nu tit der er nogen der ryger en tur genem maskinen herinde og syntes da at indlægene i denne tråd viser at der er mange tilfredse meebox bruger 

Nu handler tråden jo sådan set ikke om graden af tilfredshed blandt Meebox' kunder, men om, at der sidder en person med et problem. Det hjælper ham ikke, at størstedelen af Meebox' kunder er tilfredse.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Søren - Det du ser, hører og læser er tydeligvis selektivt. Dine indlæg er baseret på hvad du tror du ved, men aldrig hvad der faktuelt er korrekt. :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Patrick - Meebox:
Det du ser, hører og læser er tydeligvis selektivt

Er jo lidt sådan moderne journalitik og ikke mindst, politik, fungerer.

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)