Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indhold på hjemmeside - er det lovligt at låne?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Skafte:
Nå ja, bevares - jeg synes nu ikke det er, at have fingrene i kagekrukken, tvært i mod.

Lad os se om du siger det samme når du har betalt de første 100.000kr i erstatning.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Skafte:
Nå ja, bevares - jeg synes nu ikke det er, at have fingrene i kagekrukken, tvært i mod.


Se havde der ikke været noget DC problem i det, vil jeg tro mange også gerne ville have deres artikler udgivet på så mange steder som muligt, hvis de fik et link ud af det.
Så det ar du da ret i.

Du kan såmænd også fint få lov til at bruge mange artikler, hvis du henvender dig og forklarer at du nok skal benytte canoncical link tagget med henvisning til deres kilde, samt linke til den under artiklen.
Det ville personligt ikke være et problem for mig, sålænge det fremgår tydeligt at jeg er forfatteren og canonical er sat på.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København K
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Fra  woopcamp Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stop nu lige en gang, jeg spørger jo ikke uden grund, eller for at pisse samtlige SEO-officere af på Amino.

Spørgsmålet var ikke om hvorvidt det er i orden at STJÆLE, men at låne. I jeres optik er det at "låne" åbenbart det samme som at stjæle (og med god grund) - det er så slet ikke der jeg ville hen.

Mit spørgsmål lød om hvorvidt man måtte bruge andres materiale, hvis man til gengæld linkede til deres side/refererede til skribenten - og svaret er nej. 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Må jeg rippe dit indhold, billeder, artikler og andet materiale du har liggende på dit site? 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Mikkel Skafte:

Spørgsmålet var ikke om hvorvidt det er i orden at STJÆLE, men at låne. I jeres optik er det at "låne" åbenbart det samme som at stjæle (og med god grund) - det er så slet ikke der jeg ville hen.

At låne noget, betyder at du får lov, og med henblik på at du afleverer det tilbage.

Jeg kan jo også "låne" din cykel (uden at du ved det), og sætte en fin lille label på den hvor der står: "Tilhører Mikkel Skafte". Ville det være OK med dig?

Fra København K
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Fra  woopcamp Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucky Charm:
Må jeg rippe dit indhold, billeder, artikler og andet materiale du har liggende på dit site?


Der er desværre ikke så meget at komme efter, chef - prøv om 2 mdr Wink

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er ude efter at vise noget relevant indhold på din side, f.eks. lovstof på området, gode citater m.v., kan du jo sagtens bruge RSS på sin side, så indholdet fra et bestemt sted vises. Nu er jeg ikke indendørs mester i rettigheder, men det burde være lovlig nok, hvis siden du ønsker at "låne fra", understøtter RSS. Ret mig hvis jeg tager fejl, Jer der ved noget om det - så har jeg nemlig lige et par feeds der skal fjernes fra min side fra Amino :)

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra København K
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Fra  woopcamp Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lucky Charm:
Jeg kan jo også "låne" din cykel (uden at du ved det), og sætte en fin lille label på den hvor der står: "Tilhører Mikkel Skafte". Ville det være OK med dig?

Jeg tror den er feset ind nu, men det er godt du lige griber chancen til at høste lidt karma gennem et udvidet eksempel. 


Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu gav jeg mit første svar inden jeg læste den kommentar, som jeg efterfølgende kommenterede på. Tror du jeg går op i at få karma på en internetportal? :) 

Fra København K
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Fra  woopcamp Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lucky Charm:
Nu gav jeg mit første svar inden jeg læste den kommentar, som jeg efterfølgende kommenterede på. Tror du jeg går op i at få karma på en internetportal? :)

Allright - ingen anelse, og hvis du gjorde ville det heller ikke gøre mig noget. 

Jeg synes bare det var en irrelevant kommentar, når jeg allerede har slået fast at jeg er enig i, at man ikke skal stjæle andres arbejde. 

Nu vil jeg lade den ligge her - god weekend, og tak for svarene Wink

 

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)