Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website video-præsentation - hvad mener i ?!?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættereBig Smile

Jeg har længe gerne ville have en ny præsentations video på mit site NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside 

Det er denne video ( som jeg selv har lavet ), som jeg gerne vil have skiftet ud med noget der er lidt mere prof:

Jeg tænker at jeg istedet vil have en animeret video som den nedenfor, men hvor der selfølgelig blive givet nogenlude de samme informationer som i den gamle:

Mit budget er på 2000-3500 kr. incl moms  - er det nok eller skal jeg hen og give meget mere?

Kan i anbefale nogen som kan lave de jeg leder efter til en rimelig pris?

Mvh.

Thomas

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Dit budget er lidt lavt, men hvis du skriver en mail til os (kontakt@bleepfilms.dk) så kan vi lige se på hvad der evt. kan lade sig gøre til den pris.

Jeg håber at høre fra dig.

Hilsen
Tobias Eberhard

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Skørping
Tilmeldt 13. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Video2web.dk Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Faldt lige over dit indlæg - og vil benytte chancen til at takke dig for dine mange instruktionsvideoer. De har virkelig hjulpet mig!

Jeg laver selv video, men desværre er animation ikke mit speciale. Vil dog også mene, at dit budget er i underkanten.

Mvh

Carsten Lorenzen

Video2web.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nogle af dine andre sirger så er dit bugdet i underkanten, da animeret video (Motion graphics) tager længe tid at producere end en alm video.

Derudover skulle du måske overveje at holde dig til ca. 30-60 sekunder da internet bruger hurtigt kan miste interessen hvis den er for lang. :)

Jeg laver selv animeret videoer (motion graphics) og har sendt dig en pm du lige kan kigge på .

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

@Tobias

Tak for dit svar! Kan godt se at prisen er i den lave ende, så jeg må lige se hvad jeg kan få lavet for de penge eller evt. vente til der er mere sparet sammen på kontoen Big Smile

Jeg kigger lige på jeres referencer og kontakter jer hvis det bliver aktuelt!

@Carsten

Dejligt at høre at du har fundet siden hjælpsom! Og tak for din feedback på mit spørgsmål

@Awais

Tak for dit svar! Tror du har ret i at den skal holdes under 60 sek. og det burde bestemt også være muligt! Jeg svarer dig lige på din pm Wink

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)