Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pagerank opdatering d. 4/2

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kingbo:
Hvor tit komme denne opdatering af page rank ?

 

Det er hver 3 måned at det udgives det skulle ellers være d 5/2 men en dag fra eller til Stick out tongue

Næstegang er d. 4-6 maj, så ind i kampen med jer der vil frem.

Jeg har også fået en masse flotte resultater men har desværre måtte flytte en side fra PR 6 til 4, men så skal jeg bare give den gas nu ;)

Har 3 måneder til at komme op igen

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kingbo:

Hvor tit komme denne opdatering af page rank ?

Det er meget forskelligt. Det kan svinge mellem 1-8 gange om året. Faktisk ingen der kan sige det, udover Google selv Hmm

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik da lige et helt smiley face i ansigtet der Skype-CoolSmile. Min aff. side er gået fra N/A til 2, så nu håber jeg Google vil tilgodese mig lidt bedre end før.

Min anden, ret "ligegyldige" side forblev PR 1, men Gæsteblog.dk gik fra 0 til 3, og siden er under 1 måned gammel!

Så jeg er virkelig glad :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:
Min anden, ret "ligegyldige" side forblev PR 1, men Gæsteblog.dk gik fra 0 til 3, og siden er under 1 måned gammel!

Hold fast!

Din side ligger formentlig i Sandbox area - Dvs. Google giver dig kredit fra start af, for liiiige at lure om det nu er noget godt du har launchet. Det kan være den får et "tryk" indenfor en måned eller 2 - Bare så du er klar over det.

Men ellers tillykke, hurra og prut balloner op Yes

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

parship:

Oxkjær:
Jeg undrer mig dog stadigvæk over, at der er så mange der går op i den pagerank, hvad vil i dog bruge den til?

Total enig!

Jeg må erklærer mig enig...men jeg tror nu mere det handler om "sporten pagerank". ;-)

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

parship:

Oxkjær:
Jeg undrer mig dog stadigvæk over, at der er så mange der går op i den pagerank, hvad vil i dog bruge den til?

Total enig!

Jeg må erklærer mig enig...men jeg tror nu mere det handler om "sporten pagerank". ;-)

Heh... Det var sjovt Yes

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

parship:
Din side ligger formentlig i Sandbox area - Dvs. Google giver dig kredit fra start af, for liiiige at lure om det nu er noget godt du har launchet. Det kan være den får et "tryk" indenfor en måned eller 2 - Bare så du er klar over det.

Jeg tager det stille og roligt. Er sikker på det nok skal komme til at gå godt.

parship:
Men ellers tillykke, hurra og prut balloner op Yes

Jo tak Smile

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor er page rank ligegyldig ?

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas33:
hvorfor er page rank ligegyldig ?

 

Det er altid den store debat nogle ser PR som ingen ting, de kan så bare stoppe deres debat, og så er der os der lever for at forbedre den, det er intet med sport at gøre men bedre resultater og penge.

 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas:
Jeg fik da lige et helt smiley face i ansigtet der Skype-CoolSmile. Min aff. side er gået fra N/A til 2, så nu håber jeg Google vil tilgodese mig lidt bedre end før.

Google kommer ikke til tilgodese dig bare fordi de viser dig hvilken pagerank din side har. Google opdaterer løbende pagerank internt, så det er kun de tal google viser dig der er steget, din PR2 var der også i sidste uge før google opdaterede den offentlige pagerank.

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)