Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pagerank opdatering d. 4/2

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

PageRank er ikke en ligegyldig størrelse - den er blot blæst helt ud af proportioner a la "rislende fornemmelse i kroppen" og den slags. PR er én af langt over 200 faktorer, der indgår i vurderingen af, hvor en given URL skal placeres på en given søgning. Hvis der skulle være lidt ræson i en tråd som denne, skulle der findes tilsvarende tråde, hver gang en person har fået et link, andre tråde for en "social mention", andre igen for en "co-citation" osv. osv.

Det er bare derfor ;-)

Det var dog møj irreterende jeg ikke kan give 5 stjerner. Du får dem lige her: StarStarStarStarStar

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen, skrev på et tidspunkt noget ret logisk (for mig) omkring PageRank, der siger en del om indgående links

Når det så er sagt, så der det netop som Thomas Rosenstand skriver over 200 andre faktorer, som spiller ind. Jeg har nogengange været heldig at få uventet meget besøg på nogle blogs fordi Google åbenbart syntes at mit blogindlæg om et eller andet lige skulle ligge både over privathospitalers og avisers indlæg om samme emne. Men der gik længe før det indlæg om samme lige skulle ryge ned på en 2. plads og nu 4. plads. Jeg har ikke linkbuildet til det, men fortryder kun at jeg kom for sent i gang med Google Adsense :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke for at være irriterende, men mon ikke vi taler 200+ signaler og Pagerank ikke kun er ET signal.

Pagerank ser jo ikke kun på EN ting. Jeg vil mene pagerank står for flere af de 200+ signaler og derfor også er interessant til en hvis grad.

Idet vi ikke får andet end ranking i SERP og pagerank udleveret, ja så forstår jeg nu godt, at en del følger spændt med.

En nedgradering til PR 0 er specielt også interessant for mig.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:
Pagerank ser jo ikke kun på EN ting. Jeg vil mene pagerank står for flere af de 200+ signaler og derfor også er interessant til en hvis grad.

Ja, men nu snakker du vel om Google hemmeligt PR. Jeg er ikke ekspert, men jeg går ud fra at den er hemmelig. Den vi kan se er vel kun et udtryk for styrken af links?

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved, hvor man kan tjekke PR, hvis man har et domæne med et "å" i? Smile

Find det billigste bredbånd på www.billigtbredbånd.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4216
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Brighs:

Oxkjær:
Jeg undrer mig dog stadigvæk over, at der er så mange der går op i den pagerank, hvad vil i dog bruge den til?

Det er måske fordi, der trods alt er en vis sammenhæng mellem Pagerank og hvordan en side fremkommer i søgeresultaterne.

Jeg tror ikke en hujende hat på. at der er nogen sammenhæng der.

En af mine splogs er gået fra PR0 til PR6 her i går, og den eneste årsag til det er, at den har et link fra et PR7 site og ud over det har den et par stykker fra et PR2 og et PR3 site.

Hvis din påstand er rigtig, så ser jeg da frem til at få et boost rent besøgende, men det sker nok næppe Wink

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:
Den vi kan se er vel kun et udtryk for styrken af links?


Nej, den synlige Pagerank kan også fortælle om du har fået en linkrelateret straff.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det ? Geeked

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bliver nappet for at sælge links fra dit site, kan straffen være nedgradering af din pagerank.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)