Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ny fisk spørger, kan jeg blive nummer 1?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 35
Fra  www.slankekurkostplan.dk Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har spurgt lidt frem og tilbage herinde og tror nu efterhånden hjemmesiden har potentiale til at blive nummer et, under søgeordet slankekur kostplan. Jeg ligger pt nummer 5, er der noget jeg rent praktisk kan gøre andet end at skrive SEO venlige artikler på forskellige søgeord som er relevante?

Jeg har prøvet at lave forskellige links til hjemmesiden fra forskellige fora, hvor jeg føler mine indlæg var behjælpelige.

Siden der er tale om er www.slankekurkostplan.dk

Det er ikke for at spamme eller noget, jeg har simpelthen ikke den nødvendige viden endnu. Overvejer dog allerede at starte et nyt projekt, jeg er blevet bidt.. :)

Kærlighed til Amino.dk

Mit første projekt www.slankekurkostplan.dk, Har du spørgsmål til sund kost så kontakt mig.

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin lille side du har der - Og godt gået Yes

Kan se at du leger med WP og bla. har Yoast SEO plugin installeret... Tror du er nået til det punkt, hvor du skal koncentrere dig lidt om hastighedsoptimering. 

Det er så et af de mere "langhårede" seo-elementer at arbejde med, men absolut ikke umuligt.

Her kan du se hvad din side pt. scorer hos Google: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights#url=http_3A_2F_2Fslankekurkostplan.dk_2F&mobile=false

Er siden ny eller har du haft den i et stykke tid?

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 35
Fra  www.slankekurkostplan.dk Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit fine svar, det er klart noget jeg vil begive mig ud i med det samme :)

Siden har været oppe i lidt over en uge nu, så det går pænt fremad, der skal bare meget mere kød på  - men det tager jo en del tid.

Jeg har ikke så meget viden om web-marketing osv. Så jeg har bare prøvet at lære en masse, har netop bestilt bogen SEO. Meeen der er meget at lære endnu.

Jeg har allerede nogle andre projekter jeg måske vil i gang med, tror bare jeg er nødt til at færdiggøre denne side først.

Mark



Mit første projekt www.slankekurkostplan.dk, Har du spørgsmål til sund kost så kontakt mig.

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin side du har lavet dig. Jeg synes det ser rigtig interessant ud og jeg genkender endda et par af overskrifterne fra min egen SEO :-).

Hvis du vil op med din side er det fast arbejde, du ligger på plads 5 nu og det kan betyde at du har en rigtig god side, eller nyhedens interesse. Din tekst er alt, alt alt for kort til at kunne beholde en ranking. Det er et benhårdt marked og du skal investere timer i din side hver dag for at kunne bibeholde din placering. Det er min erfaring.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 35
Fra  www.slankekurkostplan.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit fine svar, der er vidst ikke andet at gøre, end at komme til tasterne.. Jeg må bare give den fuld gas.. så håber jeg der kan komme en smule indtjening på sigt, det ville jo ikke være så tosset. Men ja jeg kan godt se der er en del konkurrence i det her felt.

Men ja hvor er der ikke det. Men det er godt nok en ny verden der har åbnet sig for mig - Det er godt, at man har amino til hjælp.

Mit første projekt www.slankekurkostplan.dk, Har du spørgsmål til sund kost så kontakt mig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)