Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på min nye blog om kampsport. Ris og Ros tak! :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Kampgear er en blog med fokus på nybegyndere og øvet til alle former for kampsportsgrene.
Jeg har selv bikset den sammen uden den store viden indenfor Wordpress og ønsker jeres feedback på design, funktionalitet og meget gerne indholdet i indlæggene.
Læser I nogle af mine indlæg, er I meget velkommen til at like det på fjæsen eller smide en kommentar på siden. :)

På forhånd tak!

De bedste hilsner
Casper

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager det som en positiv ting, at der er helt stille på tråden. :)

Fra Næstved
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Super initiativ, men sloganet by fighters - for fighter, tilhører fighter gear, så jeg ville lige starte med at ændre på det, hvis jeg var dig.

Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne ikke se mange indlæg. Hvad med alt om kampe herhjemme og udland. De kampe hvor noget specielt er sket. Links til kampsport steder overalt i Dk. De forskellige typer af kampsport. En levende site med sej grafik kunne jeg godt tænke mig at se et sted. Kunne den over tid udvikle sig? Jeg dyrkede det en gang og husker jeg læste om alt. Købte tyske bøger mv. Var til forskellige træningseminarer i DK. Kunne du lave en samle site eller hvad er formålet? Syntes også om initiativet.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

@Niklas
Ang. mit slogan, så har du da helt ret.. Lidt pinligt at jeg ikke selv har opdaget det! Mange tak for heads-up.

@Morten
Siden er helt ny. Derfor ser du ikke så mange indlæg endnu. :)
Min plan med siden er som udgangspunkt at give alle kampsportsudøvere - øvet som nybegyndere - den bedste start på deres kampsport.
Jeg har overvejet at lave en samlet side med nyheder oveni osv. Men der er så mange andre sider, der gør dette. Derfor tænkte jeg at finde en anden indgangsvinkel.

Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

-

Fra Næstved
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 54
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nemlig mange om udbuddet, så det er bestemt en god ide at finde din niche! - om din niche har nok interesserede ved jeg ikke, husk at når du laver blog skal du overordnet overveje om dit indhold har nok "interesserede", til at folk vender tilbage til bloggen.

Det er svært at vurdere din blogs potentiale, når der ikke er så meget indhold på siden :-)

Men fed ide, keep it up!

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Mange tak for dit svar.
Vi er helt enige i, at jeg skal fange folk nok og have liv nok på bloggen til at folk gider vende tilbage. :)
Jeg mener selv, at min indhold er relevant og jeg prøver ligeledes at fange folk med video i stedet for blot tekst.
Jeg vil meget gerne høre jeres mening om mit indhold og mine video!

Nej der er ikke meget indhold lige nu og arbejdet ved siden af sænker nok også udviklingen lidt. :)
Men jeg kan garantere, at der kommer mere på hurtigst muligt!

//Casper

Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 24
Fra  Nguyen.it Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Casper, jeg synes det er et supergodt initiativ, og som der også nævnes her, så mangler der noget mere indhold. Du kan heller ikke som enemand teste alle de produkter som findes på markedet, så måske du kan få brugerne til at teste i forbindelse med deres træning. Alternativt kan du opfordre folk til st sende dig produkter du kan teste. Men det er svært idet du ikke kan være være ekspert på alle områder og alle kampsportsgrene. Du bør dele tingene op i kategorier hvor du lader taekwondofolk teste taekwondo udstyr og karatefolk teste karate udstyr. På denne måde får du en mere troværdig vurdering. Hvis du har brug for at teste nogle produkter så har jeg en side, hvor jeg også kan sende dig nogle prøver. Du kan se dem her www.fightclub.dk - giv mig også et feedback på hvad du synes. Held og lykke med det!
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)