Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor tit skal jeg besøge den samme frisør for at sælge ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er tidskrævende at lave aftaler med frisøre, hvornår man igen skal besøg dem. Inviklet!

Er det ok man besøger dem 1 gang om måned. Man er vel nød til besøg dem tit for ike de går over til en anden levandøre ?
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhænger det ikke lidt af, om du sælger frisørstole eller sakse? 

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har planer om starte med sælge sakse, farver
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Ingen fornuftige bud?
Fra Ballerup
Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Nikmi Import Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror der ville være lidt flere bud på en god salgstaktik hvis du skrev lidt mere om din nuværende indsats.

Som udgangspunkt tror jeg de fleste butiksejere ville finde det irriterende hvis der kom en sælger hver 14 dag eller hver måned og prøvede at sælge dem samme produkt, hvis de allerede har givet udtryk for at de ikke er interesseret.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sakse er et nærmest umuligt marked at komme ind på, da de fleste frisører har præferencer for et bestemt mærke. Og det er sjældent et billigt et af slagsen, men et hvor kvaliteten er helt i top... Du skal huske på, at sakse er deres værkstøj, som de bruger dag ud og dag ind, og derfor må den ik påfører skader eller ømme punkter på fingrene...

Jeg ved, at en kvalitetssaks kan holde i minimum 25 år, så at besøge dem 1 gang om måneden, det får du næppe meget ud af, andet end at de bliver irriteret og aldrig gider handle med dig... Så set ud fra saksens livs cyklus, så skal du nok besøge dem en gang hvert 10. år eller noget i den stil, med mindre du har andre produkter i porteføljen... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for Jeres Kommentar, men Som sagt er der tale om sakse, farver, børster, hårklipper mv.

Men venter med de store ting, såsom stile, spejle
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Siger de nej så gå videre til anden og kom igen efter 1 år

jeg har haft det samme skide inkassofirma (Hornskov og vindberg inkasso) til at ringe flere gange indenfor kort tid og det var pisse irriterende.

Dem kan jeg nu kun fråråde alle at bruge og det er mit netværk ikke i tvivl om nu ;)

Så siger nogen nej så gå videre til næste med et smil :)

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg ska komme tilbage først om et år, så tjener jeg jo intet.
Der er allerede ikke så store profit, hvis man sælger lidt farve og børster og mam bruger tid og benzin :)

Måske er det passende besøg dem som siger nej efter 2 mdr
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tshirt Kongen:
Hvis jeg ska komme tilbage først om et år, så tjener jeg jo intet.

Det er jo næppe frisørens problem. Hvis du ikke kan overtale dem til at købe dine produkter, hvorfor i al verden tror du så at du kan overtale dem 2 måneder efter?

Min kone er frisør og har været selvstændig i 14 år. Du ville end ikke blive lukket ind hvis du først er blevet bedt om at gå ved at hun siger "nej tak".

Frisører får RIGTIG mange besøg af div. sælgere af ETABLERET firmaer. De handler rigtig meget med de samme firmaer, og hvorfor skulle de dog bruge tid på en irriterende sælger i stedet for at klippe og drive deres forretning?

Hvis du endelig skal have foden indenfor hos en frisør så skal der en hel del til:

1) Du undgår ikke at aflevere vareprøver. Skal frisøren tage nye varer ind så skal de testes først, og det er normalt at der gives vareprøver

2) Repræsenterer du et stort internationalt mærke som er godt kendt i udlandet, men ikke i DK så har du måske en chance.

3) Er din indfaldsvinkel stærke priser, så virker et salgsbrev nok.

Prøv at finde ud af hvorfor frisøren sagde nej 1. gang du besøgte dem. Lær af det og lav et tilbud udfra dette. Dukker du op med de samme produkter igen til de samme priser, så spilder du bare deres tid.

MVh

Morten

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)