Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv os feedback på vores Webshop!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kommer til at miste en masse af dine kunder i din indkøbskurv i dit forsøg på at integrere hele købsflowet her. Folk vil gerne føle sig i kontrol, og din opbygning er så utraditionel, at folk mister overblikket.

Sad længe og ledte efter en knap til at gå videre med fra kurven, indtil det gik op for mig, at jeg skulle scrolle under folden for at kunne tage yderligere "action" og hele flowet lå der. 

Det samme med, at man skal gemme sine adresseoplysninger for at kunne vælge betaling - det giver simpelthen ikke mening, og folk får en fornemmelse af, at de skal oprette en profil for at kunne handle. 

Og så mangler der en tydelig call to action under valg af betalingsmuligheder - sad og ledte efter en knap, jeg kunne klikke på.

Overvej kraftigt at dele flowet op på flere sider. 

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes den er rigtig flot, den giver en lyst til at handle.

Jeg synes dog at jeg mangler information, der står "Godkendt af en-71 testen" Der kunne jeg jo godt tænke mig at kunne trykker, og så få noget information om hvad en-71 testen er.

Samme med gratis overraskelse, hvad kan jeg forvente? Er det et nyt badeværelse, eller en lille ting til mit barn/baby? Overdrivelse selvfølgelig.

Mvh. Johnny.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Mange tak for rosen.

Vores sortiment er for lille, og derfor er vi allerede igang med, at kigge på de næste bamser vi skal hente hjem. Mht. vores trustpilot, så har vi faktisk en score på 5 stjerner gennemsnitlig på alle vores kundeanmeldelser.
Du har ret med, at firefox ikke helt køre med vores hjemmeside, det skal vi lige have kigget.

Held og lykke med bamsekram.dk, det er i øvrigt en rigtig flot webshop :)

Vh.

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,


Du har en masse gode punkter, og jeg er enig med dig hele vejen igennem. Vi har faktisk lige skiftet om til den købs process vi benytter nu i håb om det vil gøre det mere enkelt for kunden, men det lyder ikke til at have hjulpet, tværtimod.
Vi vil tage et kig på det igen, for at se om vi ikke kan gøre det mere overskuelig og lige til for kunden :)

Tak for den gode konstruktive respons.

Vh.

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny,

Tak for svar og rosen!

Mht. 71-testen, så beskriver vi under "kvalitet og sikkerhed", at den er delt op i 3 overordnede dele:

EN71-1: Mekaniske og fysiske egenskaber
EN71-2: Brændbarhed
EN71-3: Specifikation af produktets indhold

Derudover henviser vi også til en hjemmeside, hvor du kan læse en mere dybdegående beskrivelse af hvad 71-testen er.
Men jeg kan godt følge dig i, at man sagtens kunne gøre det mere klart for kunden hvad et egentlig er.
På vores billede, hvor vi skriver, at vi sender en gratis overraskelse med i alle vores forsendelser, så har vi også givet et hint på, hvad det kunne være, hvis du kigger på billedet igen :)

Vh.

Mads

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Forkoelelsessaar.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik hurtigt et rigtig godt indtryk af hjemmesiden. Jeg synes den ser ser meget familie- og børnevenlig ud, hvilket er positivt i forhold til jeres formodede målgruppe. 

Held og lykke med webshoppen!

Mvh. Emil Børsting  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil, 

Tusind tak for dine ord.

Held og lykke med dine projekter.

Vh.

Mads 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)