Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for hjælp til oprettelse af en webshop, men har ikke så mange penge at gøre godt med

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

 

Jeg følger jeres indlæg med stor interesse og til god inspiration. Jeg har brug for hjælp til oprettelse af en webshop, men har ikke så mange penge at gøre godt med, så derfor:

 

ØNSKES:

Hjælp til oprettelse af en webshop i eshopplus.dk som jeg er sikker på passer til mit behov.

 

HAVES:

En golfweekend for 2 personer i Skåne, Sverige (forplejning og transport er for egen regning)

2 overnatninger i ”Den Røde Lade”  bed&kitchen  (plads til 4 personer, hvis det ønskes) incl 1 flaske rødvin og 1 flaske hvidvin.

2x2 greenfee på Ljungbyhed Golfklub

1 dusin Titleist Pro V1 golfbolde

50 stk tee 70 mm 

Skal bruges i perioden 1. maj – 1. okt. 2013 -  Værdi ca. 4500,- (kan ikke byttes til kontanter)

 

Interesseret/flere oplysninger, så sendt mig en mail på thonesen@outlook.com

 

Mvh Tim

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 17
Fra  faktiskpraktisk.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim,

 

Du kan evt undersøge mulighederne for at lave en wordpress blog med webshop modul der har Paypal tilknyttet. På den måde bliver udgifterne holdt nede, da Nets faktisk er lidt dyre...

 

Se evt en webshop i wordpress her: www.foderbasen.dk

,JEg har selv en hostedshop løsning, som også er en god start, da man "lejer" sig ind i modulet og ikke har sin egen unikke shop : www.faktiskpraktisk.dk

 

held og lykke

Tilmeldt 21. Jan 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Tim

Jeg har efterhånden en del erfaring i at opsætte Webshops i Opencart, og har gjort det lidt til en hobby, jeg driver selv en succesfuld webshop i Opencart, og vil derfor gerne give dig en hånd med at sætte sådan en op. til en beskeden pris. 

Hvis du giver mig en Privat besked med dit telefon eller mobil nummer så skal jeg nok ringe dig op. Så vi kan få en snak om dit behov og budget. Vi snakker for standard, med Paypal, opsætning af hosting, også videre, til mere avanceret. Da det ikke er noget jeg skal blive rig af snakker vi en meget fornuftig pris.

Det du får er altså en turnkey løsning, hvor du så selv fylder produkter, billeder, tekst og logo'er på etc. jeg har CVR nummer så du kan få en faktura på assistancen ;-)

Venligst,

Torben

Slothservices

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan gøre det på en dag uden at have kendskab til det. Denne kostede mig 500 kr og tog mig en dag at rette til. www.origoo.dk

Fede malerier en blog om malerier

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)