Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks største SC2 site søger transport-sponsorat

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er ikke klar over om dette er det rette sted jeg placerer følgende indlæg, hvis ikke, håber jeg en moderator vil flytte det til passende kategori.

Jeg skriver som medejer og markedsføringsansvarlig for et website / online fællesskab, som beskæftiger sig med et af de mest spillede computerspil i verden, Starcraft 2 (en stor elektronisk sport - eSport i hele verden). Vi er gået fra at have 2.000 unikke besøgende i september måned, til nu at have 15.000 pr. måned. Altså et tegn på kraftig vækst.

Navnet på siden er www.DanishStarcraft.com,  vi bringer både nyheder fra indland og udland - så sent som i sidste måned havde vi artikler på ekstrabladet.dk og eurogamer.dk. Udover at bringe nyheder, er vi også den største turneringsarrangør af Starcraft 2 turneringer i Danmark.

Vi har været hyret af forskellige events til at stå for deres Starcraft 2 events - det største værende et arrangement med næsten 1.300 deltagere.

Men jeg må hellere "cut to the case". Vi skal sende 4 spillere afsted til sønderjylland i næste weekend (15.-17. februar) til et event med 330 deltagere, men grundet at eventet skaffede en konkurrerende sponsor til vores normale hovedsponsor, valgte vores hovedsponsor at trække sig fra at sponsorere os til netop dette event.

_________

Vi søger derfor en virksomhed som ønsker at sponsorere ca. 2.500 kroner til transport af disse 4 spillere.

Hvad vi kan tilbyde:
Banner og virksomhedens navn på vores forside, som bliver besøgt af 15.000 unikke besøgende hver måned
Banner og virksomhedens navn på vores facebook (facebook.dk/DanishStarcraft), som rækker ud til 1.000 personer hver dag.
Banner og virksomhedens navn på vores stream som vi sender ud til 10.000 personer over en weekend.

Ud over det vil vi få jeres navn og logo trykt på vores t-shirts som vi bærer til events.

_________

Jeg er klar over at det er med meget kort varsel, men grundet situationen bliver vi nødt til at benytte os af alle muligheder for at få dækket disse omkostninger

Ser frem til nogle positive henvendelser :-)

Se eventuelt tidligere post fra juni, hvor jeg nævner at vi "kun" har 100 besøgende ugentligt: http://www.amino.dk/forums/t/167837.aspx#1133051

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ændrede overskriften til en mere uddybende.

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg foreslå, at du kontakter relevante sponsorer direkte? Evt. forhandlere af gamingudstyr mm?

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hej Jacob,

Tak for dit svar og forslag.

Amino er vores sidste udvej, da vi har søgt og kontaktet mulige partnere den seneste måneds tid.

De fleste af disse virksomheder har takket pænt nej, da de enten får 100 af den slags anmodninger hver dag, og derfor har lavet en politik om at de siger pænt nej til den slags - eller desværre har lagt et budget for kvartalet/året, og derfor ikke kan tage en uventet mængde penge ud.

Det virker muligvis en anelse uprofessionelt at søge et sponsorat på amino, men som sagt er vi blevet stillet i en situation som gør os nødsaget til at tage alle midler i brug, for at skrabe disse penge sammen, da en af vores kernekompetencer og vores image er at vi sætter spillernes behov i højsædet.

Mvh.
Morten 

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har modtaget nogle donationer fra folk som vil støtte os, og vi mangler nu "kun" 2.000 kroner.

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Vi har modtaget lidt flere donationer, og mangler nu 1.800 kroner.

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 35
Fra  www.slankekurkostplan.dk Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ærligt talt ikke du skal regne med noget herinde fra:/ desværre! Jeg har selv været aktiv i esport, de fleste sponsorer er fra hardwareindustrien!

Men held og lykke skal du da have

Mit første projekt www.slankekurkostplan.dk, Har du spørgsmål til sund kost så kontakt mig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, de fleste er "desværre" fra hardware industrien. Det er også meget nemmere at sponsorere hardware end kontanter, da det nemt kan sættes på markedsføringsbidraget.

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
2500 !!! for 4 personer er det ikke lige lovligt meget?

hvad med noget fälleskörsel?
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Tak for dit svar.

2500 er en pris vi har budgetteret med (625 pr. spiller), for en t/retur billet fra København til Aabenraa. Spillerne kommer ikke fra samme del af Danmark. En fra Aalborg, to fra København, en fra Silkeborg. Nogle af de her spillere har endnu ikke kørekort / bil, og derfor kan der ikke splittes en regning til f.eks. benzin.

Bliver der "overskud", får den eventuelle sponsor selvfølgelig dette overskud tilbage.

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)