Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil i ikke være søde og give feedback på hjemmeside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

venner21:
Er stu elev

Jeg skal satme ikke samle flasker det er kun taber der gør sådan noget og bare fordi i er født med en gul ske i røven betyder det ikke alle andre har

Det er da iorden du ikke gider det, men så har du måske heller ikke mod og vilje nok til at blive selvstændig dj. I forhold til at være født med en guld ske i røven(som du forresten har skrevet forkert), så er det bestemt heller ikke tilfældet med de fleste herinde inkl. mig selv.

Du beder om feedback og det er hvad du får, ellers må du kalde overskriften: "Sig det gode ved min hjemmeside, for det er syndt for mig hvis i skriver det dårlige."

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

venner21:
Er stu elev

Jeg skal satme ikke samle flasker det er kun taber der gør sådan noget og bare fordi i er født med en gul ske i røven betyder det ikke alle andre har

Så du vil ikke gøre det der skal til? Du er på kontanthjælp, så du kan altså godt finde ud af at bruge samfundets penge - men du vil helst ikke anstrenge dig for meget til at tjene dine egne penge! Din indstilling er simpelthen latterlig og du kommer ingen vegne med den indstilling.

Folk her giver dig råd til, hvordan du kan skaffe 1000 kr. og med det samme mener du, at folk er født med en guldske i røven (ved ikke lige hvorfor den skulle derned og ikke i munden - samt metallet har skiftet fra sølv til guld) - det er blot gode råd.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Forkoelelsessaar.dk Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

venner21:
Er stu elev

Jeg skal satme ikke samle flasker det er kun taber der gør sådan noget og bare fordi i er født med en gul ske i røven betyder det ikke alle andre har

Du mener vel en sølvske? ;-) Jeg synes hjemmesiden har en del mangler.

Jeg giver Ronnie tildelt ret i, at du burde prøve at købe dit eget domæne og derefter skabe en mere professionel hjemmeside. 

Men ellers held og lykke med den. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 33
Fra  D.S.Retail Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

venner21:
Er stu elev

Jeg skal satme ikke samle flasker det er kun taber der gør sådan noget og bare fordi i er født med en gul ske i røven betyder det ikke alle andre har

Det er de færreste herinde der er født med en guld ske i puha. Jeg tror de fleste herinde er villige til at gå så langt som til at samle flasker for at få deres projekter til at lykkedes. Så medmindre du syntes at alle de dygtige iværksættere der er herinde, er tabere. Så skulle du nok revurdere dine ord. Tag det som konstruktiv kritik. Hvor meget brænder i for det, kan typisk afspejles på hvad man er villig til at gøre.

Jeres side virker bare ikke særligt professionelt. Og jeg ville nok ikke ansætte nogen som kaldte sig selv "alt mulig guy, hvor man kan se at billedet er taget foran et spejl. Under Mikkels profil er der et kort, men ikke under Dannys. På mikkels profil står der han kommer fra Vestbjerg, men på kortet er der en pil på Aalborg. Der er også mange ting i teksten der ikke giver mening.

Få skrabet lidt sammen, få hjælp til siden. Og få en kammerat til at tage et par gode billeder af jer.

Tag det konstruktivt, vi siger bare det jeres kunder tænker.

Go vind med det :D

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre vil jeg også anbefale i får lavet en hjemmeside der ligger på jeres eget domæne. For under 300,- I kan nemt lave en flot hjemmeside i WordPress.

For at gøre hjemmesiden til en succes og få kunder igennem siden vil det dog kræve en masse af jeres tid og fokuseret arbejdet på at markedsføre den. Smile

Skulle jeg hyrer jer til en fest ville jeg først se mere om hvordan i håndtere det hele. Det kunne f.eks. være kort film 2-3 min hvor i viser hvordan i sætte dette hele op og efterfølgende spiller til en fest. Video er ekstra oplagt nu hvor YouTube.dk er blevet lanceret.

Jo mere indhold i har på jeres hjemmeside, jo større er chancen for at i bliver fundet i Google - så det er bare i gang med at få skrevet en masse keyword fokuserede artikler omkring alt der har jeres branche at gøre.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)