Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner med en idé som skal realiseres

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Udlandet
Tilmeldt 4. Jun 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj!

Nu er det min tur til at finde en partner.

Om idéen er til et import firma, eller udvikling af nyt produkt er jeg lutter øren, mine ambitioner ligger indenfor udvikling af selve firmaet. At man har et sundt arbejdsmiljø og stabil stigende omsætning som stille og roligt kan udvikle sig til et fuldtidsarbejde (men uden at det haster).

Jeg ser mig selv som ham der kan få en potentiel idé til at blomstre og blive realiseret. Lysten til at være selvstændig og høste frugten af ens eget arbejde er stor, og jeg har altid givet mig 110% på en arbejdsplads. Min viden ligger indenfor det administrative og hvad der kan fungere og ikke fungere. Og jeg har intet problem i at sætte mig ind i nye områder. Jeg er utrolig god til at skyde idéer ned, og jeg er ikke selv særlig kreativ med at få idéer. Dette ser jeg dog som en force, da hvis en partner kommer med en idé, så ser jeg hurtigt både positive og negative sider. Og ved at få klarlagt disse, kan man komme videre og få forbedret produktet.

Om mig: 27 år, ansat i forsvaret, udstationeret på Grønland, har en HF, masser af fritid, kan stille med kapital, god til konstruktiv kritik og løsningsforslag, samt stor lyst til at være selvstændig.

Om dig: Du har en idé, moden, har arbejde/uddannelse ved siden af, tid, kapital og ikke mindst god til at samarbejde.

Venligst skriv en privat besked, hvis dette fatter din interesse.

Med venlig hilsen

Kim Mikkelsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

jeg heder Claus jeg er 34 år er gift og har to børn. jeg har haft to import firma sammen med min kammerat der bor i kina  et der solgte spabad og et der solgte el cykler. lige nu har jeg et tømmere firma jeg arbejder fultid med.

min nye idet er at jeg vil til at sælge el cigaretter , da det er rigtigt populært det er en lille investering og god avance på produktet. min kammerat i kina har sendt mig en prøve på nogen allerede og de er rigtige gode. og de kan både sælges i danmaerk og Grønland :)

hvis det er noget der har din interesse kan du skrive eller ringe 

Med venlig hilsen 

Claus Hollesen

mail : claushollesen@gmail.com

Tlf : 40816901

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)