Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med stylesheet i Wordpress.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er igang med at lave mit eget Wordpress tema, og det er skam også gået ganske godt, lige indtil jeg stødte ind i dette problem:

Jeg har installeret Wordpress - og udvikler mit tema - på min lokale XAMPP server. Min ven/"makker" har installeret et VPN program der hedder "Hamachi" (Hvilket jeg også har!) Via. Hamachi kan jeg så oprette mit eget lille "netværk", som han så kan joine. Når han har joinet netværket kan han så tilgå min lokale Wordpress side med mit "Hamachi-ip", istedet for "localhost" (Som jeg bruger..).

Selve problemet ligger ikke i at tilgå siden, men at loade stylesheet'et. Han ser kun tekst - ingen stylesheet. Funktionerne virker helt perfekt, så det er altså ikke der den er gal. (Det skal lige siges, at siden virker 100% for mig - altså også med stylesheet.)

Det skal for en god ordens skyld lige siges, at jeg "includer" stylesheet på alle siderne, via. min "header.php" fil. Koden jeg implementerer min stylesheet fil med er:

<link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('stylesheet_url'); ?>" type="text/css" />

Jeg tænker at problemet kan have noget at gøre med at den loader stylesheet'et fra "localhost(...)" istedet for "mit-hamachi-ip(..)".

Hvis du har - eller kender en evt. løsning - på problemet, må du MEGET gerne kommentere i denne tråd. Jeg vil desuden lige sige tak på forhånd :-)

Mvh,
Frederikbontved 

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen, der har oplevet problemet før?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)