Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

godt forum for iværksættere?

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

KennM:
Verden er ikke 70% webshops og affiliate..

Men er det ikke naturligt at dem der bruger tid i et online forum som Amino, også primært har online interesser?

Jeg tror det er de færreste tømrere, butiksejere, osv. der lige slapper af med en kop kaffe og lidt Amino. Der er simpelthen for langt herind, hvis man ikke lige er i et online univers i forvejen.

Men hvis I mangler andre emner, bør I ikke skyde skylde på Amino. Det er trods alt ikke deres skyld, at dem der er aktive herinde, primært er online folk. Så i stedet for at "brokke" jer over at der mangler mere mangfoldighed, så synes jeg da i skal opfordre alle de relevante folk i kender i jeres omgangskreds, til at komme herind og dele ud af deres guldkorn. Jo flere der kommer, desto større er sandsynligheden for at de trækker flere med sig.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:

KennM:
Verden er ikke 70% webshops og affiliate..

Men er det ikke naturligt at dem der bruger tid i et online forum som Amino, også primært har online interesser?

Jeg tror det er de færreste tømrere, butiksejere, osv. der lige slapper af med en kop kaffe og lidt Amino. Der er simpelthen for langt herind, hvis man ikke lige er i et online univers i forvejen.

Men hvis I mangler andre emner, bør I ikke skyde skylde på Amino. Det er trods alt ikke deres skyld, at dem der er aktive herinde, primært er online folk. Så i stedet for at "brokke" jer over at der mangler mere mangfoldighed, så synes jeg da i skal opfordre alle de relevante folk i kender i jeres omgangskreds, til at komme herind og dele ud af deres guldkorn. Jo flere der kommer, desto større er sandsynligheden for at de trækker flere med sig.

Brok og skyde skylden på Amino synes jeg ikke der forekommer - men der bliver tilgengæld blot diskuteret, hvad man synes der mangler eller godt kunne være mere af. Der er absolut ingen som siger, at Amino skal gøre noget for at der kommer mere end blot internet-tråde, men at man muligvis kan lave et særskilt forum til dette.

Det her er blot en sund diskussion!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

igang:
Men er det ikke naturligt at dem der bruger tid i et online forum som Amino, også primært har online interesser?

Man kan også vende spørgsmålet om og spørge: hvor mange med online-interesser skriver en besked på opslagstavlen i skurvognen på den lokale byggeplads eller i en fysisk butik i lokalområdet? Jeg ved det naturligvis ikke, men mit gæt er at det nok er et fåtal.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er enig med trådstarter.

Jeg synes det er et problem, at danske iværksættere er uoriginale (i hvert fald størstedelen af dem).
De fleste vil åbne webshops med børnetøj eller smartphone gadgets, og det er sgu bare ikke særlig inspirerende i længden.

Jeg savner mere kreative og originale idéer. I mine øjne er vi nået til det punkt, hvor det at starte webshop eller lave affiliate ikke længere kan betegnes som iværksætteri.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Nerløe:

igang:
Men er det ikke naturligt at dem der bruger tid i et online forum som Amino, også primært har online interesser?

Man kan også vende spørgsmålet om og spørge: hvor mange med online-interesser skriver en besked på opslagstavlen i skurvognen på den lokale byggeplads eller i en fysisk butik i lokalområdet? Jeg ved det faktisk ikke, men mit gæt er at det nok er et fåtal.

Helt klart meget få - og derfor er det jo vel alt i alt også meget naturligt, at de fleste IT-iværksættere søger hjælp på nettet, men iværksættere udenfor internettet finder svar på deres spørgsmål gennem andre kanaler. Det kan jeg ikke se noget galt eller mærkeligt ved.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:
Helt klart megtet få - og derfor er det jo vel alt i alt også meget naturligt, at de fleste IT-iværksættere søger hjælp på nettet, men iværksættere udenfor internettet finder svar på deres spørgsmål gennem andre kanaler. Det kan jeg ikke se noget galt i.

Præcis.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

dbot.dk:
Nogle der kender et godt forum for iværksættere som omhandler andet end internet opstart?


Amino omhandler alt. Men det er, følgelig, oplagt at selvstændige, som driver deres forretninger online, også finder hjælp online.

Og Aminos indhold er jo i høj grad styret af brugernes egne inputs og brugernes egen efterspørgsel. Så hvis du efterspørger viden, information, sparring på fx produktionsvirksomheder - så spørg da. Der skal nok være nogle af brugerne herinde, som har guldkorn i den forbindelse.

Hvis du seriøst leder efter et andet iværksætterforum, så kig på Viljestyrke.dk  - jeg har dog på fornemmelsen, at det ikke er ligeså opdateret og benyttet som Amino ;)

Ellers er der jo inspiration at hente på Ivaekst

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Gregersen:

Desværre har trådstarter jo ret. 95% af alle indlæg på amino handler efterhånden om SEO eller affiliate. 

Der er ikke mange andre brancher eller startups - desværre.

Kim

Det var derfor jeg startede www.mediaplace.dk op, men folk vil diss. internet,SEO m.m. på et iværksætter site end på et site som er lavet kun til medie emner :-)

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)