Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God blog søges!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Los Angeles
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 67
Fra  METAmeta v/ Asger Folmann Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg overvejer lidt at lave en blog. Den har ikke noget direkte økonomisk sigte, udover naturligvis det der naturligt gemmer sig i at eksponere sig selv. Emnerne bliver kommentarer til forskellige politiske og akademiske områder. Vil derfor gerne høre om der er nogen der kan anbefale en særlig software/site som ikke forpester bloggen med for mange irriterende reklamer o.l.

Vil også gerne høre lidt om jeres eventuelle erfaringer med det at blogge. Jeg ved at det er hypet helt vanvittigt op, og at damebladene får det til at lyde som det nemmeste i verden at tjene tonsvis af cash på at blogge... Jeg vil imidlertid gerne høre hvad i har fået ud af det, - både positivt og negativt.

Min nye bog: https://www.amazon.com/Spiritual-Capitalism-three-doctrines-money-ebook/dp/B07LB76DPD/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1544845832&sr=8-4&keywords=spiritual+capitalism

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger,

Jeg synes du skal kigge på WordPress-blogsystemet. Og hvis du skal have mest muligt ud af det, skal du købe dit eget domæne og webhotel og installere WordPress derpå, da du så får flest udfoldelsesmuligheder ifht. design, opsætning og indhold. 

Og så kan du selv bestemme om der skal være reklamer på siden eller ej. 

Du kan bl.a. kigge nærmere på Web10 1-click install

Mvh.

Jacob Widahl

Fra Los Angeles
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 67
Fra  METAmeta v/ Asger Folmann Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen tak skal du have Jacob. Havde slet ikke haft WP i tankerne. Jeg kigger på det!

Min nye bog: https://www.amazon.com/Spiritual-Capitalism-three-doctrines-money-ebook/dp/B07LB76DPD/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1544845832&sr=8-4&keywords=spiritual+capitalism

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

helt enig med jacob køb et domæne og webhotel så er du i gang du kan evt starte med at oprette en gratis blog på wordpress så kan du se om det er noget for dig          opret gratis blog 

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan også kun anbefale det. Har brugt det i ca. 4 år og har lavet alt fra webshops til helt almindelig blogs. Det er et super system.

Tilmeldt 3. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Lömmel Aps Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer nok ikke som nogen overraskelse, men ligesom de andre vil jeg foreslå dig Wordpress. Det er super nemt og kan rigtig, rigtig meget. Og så er det gratis.

Vil du vil være bare en smule seriøs, så køb et domæne + et webhotel. Det koster noget i stil med 300 kr pr. år. Køb fx. hos www.meebox.dk, koster det 9 kr i måneden, og så kan du have 10 domæner på samme server + de har 1 click install af wordpress. Så bliver det ikke nemmere :) (Nej, jeg er ikke ansat eller i familie med Meebox - jeg er bare glad for mit webhotel).

Fra Los Angeles
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 67
Fra  METAmeta v/ Asger Folmann Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle sammen for jeres svar. Kan godt se hvilken vej vinden blæser.

Vil stadig gerne høre noget om hvad i har fået ud af at blogge. Businesswise eller personligt...

Min nye bog: https://www.amazon.com/Spiritual-Capitalism-three-doctrines-money-ebook/dp/B07LB76DPD/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1544845832&sr=8-4&keywords=spiritual+capitalism

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)