Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagens bedste tilbud til alle Aminoer

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Michael:

Nicklas Holm Jørgensen:
er det så ikke stridigt

Ja Nicklas jeg er strid. Men det må du så bare lære at leve med.

Nu skal denne tråd ikke udvikle sig til mudderkastning, så det bliver en afsluttende kommentar fra min side af. Men, når man bliver tøsefornærmet over, at en anden person her i verden uploader et generic tema på en WordPress-installation - så er der altså noget galt. Det ville jo svare til, at jeg blev gal over at andre OGSÅ bruger WordPress - for så stjæler de jo min måde, at lave blogs på?!

Og om du er strid eller ej, ved jeg naturligvis ikke - og ærligt talt, så bekymrer det mig nu heller ikke :-)

Hav en god og alt det der.

Læs mere om vægtløftning, og find vægtløftningssko på NC Sport.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Anyway: Held og lykke til trådstarter med jobsøgningen. Det er jo et rigtigt fint cv så mon ikke det nok skal lykkes Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, helt klart held og lykke med jobsøgningen.

Et godt råd fra min side er at du, med din grafiske og web-erfaring, laver noget fra bunden i stedet for en template - så du skiller dig lidt ud fra mængden af jobsøgende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Held og lykke med din jobsøgning

Hvis du retter nedenstående skulle der ikke være flere stavefejl.

Præsentation: videbegærlig

Kompetencer/Salg: 100 %

Kompetencer/WWW: forskellige

Arbejdserfaring: Tajmer, projektstyring,

Mange hilsner

Michael

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt mere om hvem du er, hobby? 

Men dejligt læt læseligt og overskueligt imødekommende CV Smile

Tror ikke der går længe før den giver pote !

http://www.mwcreation.net

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Jeg er da glad for at se at min måde at lave en hjemmeside på har inspireret dig så meget.

Nu har andre jo gjort arbejdet for mig, så jeg skal undlade at kommentere for meget på "din måde" at lave hjemmeside på. Jeg har købt den fulde ret til nogle skabeloner og hvem ved - det har du måske også? Der er så tilrettet lidt CSS samt arbejdet en smule i Photoshop (du kan Google "fritlægning" hvis det hælper *S*) Jeg har dog valgt ikke at lade som om, jeg selv har designet det ;-)

Dette viser jo blot, at selv præcis samme template kan tage sig vidt forskelligt ud - alt efter det videre arbejde.

God fornøjelse med dit :-)

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Karstensen:
Et godt råd fra min side er at du, med din grafiske og web-erfaring, laver noget fra bunden i stedet for en template - så du skiller dig lidt ud fra mængden af jobsøgende.

Du har egentlig ganske ret. Jeg har dog valgt denne løsning, da jeg rigtig godt kan lide den valgte template og dens enkelthed. Da jeg så samtidig er stor modstander af at "genopfinde den dybe tallerken" vælger jeg blot at tilrette den, men er i princippet enig med dig. Dog skiller jeg mig stadig en del ud ved blot at have lavet siden og søger ikke direkte grafiske jobs - dertil er min kreative side for lille. Min spidskompetence ligger ikke i at være kreativ "fra schratch = blankt stykke papir" men tak for konstruktiv kritik i hvert fald :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Creaphic:
Nu har andre jo gjort arbejdet for mig, så jeg skal undlade at kommentere for meget på "din måde" at lave hjemmeside på.

Bare rolig, det var positivt ment. Har jo heller ikke påstået at jeg har eneret på det Theme. Held og Lykke med din Jobsøgning herfra.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tambou.dk:
Hvis du retter nedenstående skulle der ikke være flere stavefejl.

Tusind tak for konstruktiv kritik - de er hermed rettet ;-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Holm Jørgensen:
Men, når man bliver tøsefornærmet over, at en anden person her i verden uploader et generic tema på en WordPress-installation - så er der altså noget galt

Er det dig der er Tøsefornærmet eller hvad ?.

For hvis det er mig du mener så har du taget fuldstændig fejl. Jeg synes da bare det er fedt hvis der er nogen der kan blive inspireret af det jeg laver. Og jeg har aldrig skrevet at jeg havde noget imod at folk bruger det Theme. Det er noget du selv har fundet på.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)