Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Blogtrend.dk ønskes...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er i gang med at påtage rettelser til hjemmesiden Blogtrend.dk og dens udseende og ønsker i den forbindelse feedback fra jer herinde.

Det drejer sig ikke så meget om den skrevne tekst på siden eller de individuelle indlæg, men mere på selve udseendet af siden - er der noget der springer dig i øjnene som opfattes irriterende eller er der noget du synes mangler? Måske noget der skal eller bør rettes til?

Al feedback er vel modtaget, både positiv som negativ Smile

 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1754
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Read more... Search the site... hvorfor er der engelsk blandet ind i et dansk site ?

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København S
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 22
Fra  workgear.dk Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Først og fremmest utrolig flot og overskuelig side! Men det kan du nok ikke bruge til så meget :)
Tror der er lidt rod med "Tilmeld dig vores nyhedsservice" margin og måske mangler der en blok der indikerer hvor man skal indtaste email-adressen.
Derudover skal man scrolle meget, ved ikke om brugere gør det! Eller måske det bare mig. Så kommer "Tillad cookies" frem hver gang man kommer til forsiden, selvom man har accepteret den første gang man var på forsiden.

Godt være det lyder som et surt opstød, men det er det virkelig ikke. Synes du har ramt den helt perfekt!

Bedste Hilsner
Christian 

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Udgangspunktet er rigtig godt! Her lidt konstruktiv feedback:

- Den blå er meget anonym - siden kommer til at fremstå lidt "kedelig". Prøv med en fyldige farve. SORT eller mørkere farve

- Logoet tager meget plads i toppen. Ryk menuen op i toppen i stedet for

- Hvad handler sitet om. Det skal være mere klart og lige på

Hilsen

Toke

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Super mange tak for jeres feedback - mere er også velkommen Big Smile

Med hensyn til de dele engelsk tekst der fortsat var/er på siden, skyldes det et tidligere nedbrud af hele siden, hvorefter meget skulle genetableres, desværre. Jeg har dog været inde og ændre det meste til dansk, men grundet nogle problemer med selve temaet, har det ikke været muligt at ændre alt til dansk endnu - det drejer sig dog primært kun om forsiden nu.

Jeg er rigtig glad for at høre, at siden ser fin ud og er overskuelig - det har været prioritet # 1. Jeg er personligt meget svær at stille tilfreds når det kommer til Wordpress temaer, da jeg generelt har svært ved at finde temaer som matcher mine krav (de er åbenbart høje Huh? ). Generelt synes jeg bare mange WP temaer kræver at man scroller halvvejs ned af siden før man overhovedet kommer til noget brugbart - skyldes også store sliders m.v. Der er jeg mere til portal lignende temaer uden alt det tingeltangel.

Boksen med "Tilmeld dig vores nyhedsservice" er sat ind igår og kræver lige lidt modifikation af en CSS programmør for at se ordentlig ud, så det skulle gerne være ordnet snarest og derefter se ordentlig ud.

Grunden til at der skal scrolles meget, skyldes den lange kategori liste, samt blogroll/links - den kan synes grotesk, men har svært ved at forestille mig hvorledes den kan ændres. Men jo, der skal scrolles meget Wink

Den med cookies er et prøvestadie - det er jo åbenbart et krav at en sådan feature er på siden, så har prøvet nogle plugins af der giver mig muligheden. Har ikke selv oplevet at den kommer hver gang, men udelukker det ikke. I så fald er det også et område jeg lige skal have kigget på.

Angående farvevalget, så har jeg været inde og rette lidt til i nuancen, således den gerne skulle fremstå bedre nu - mere klar og nuanceret. Det håber jeg har gjort den lidt mindre kedelig. Sort tror jeg vil være lige voldsomt nok?

Takker igen for jeres feedback og hører selvfølgelig gerne mere både fra jer og alle andre Big Smile Al feedback er vel modtaget.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, mine smileys ødelægger da virkelig overskueligheden i ovenstående indlæg c",) det beklager jeg.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)