Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du forslag til forbedringer og tilføjelser af vores nye hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Da vi netop er blevet færdige med Beta udgaven af vores nye hjemmeside til Dansave online backup, ville vi meget gerne have ris og ros på design, udtryk og funktionalitet fra alle Jer dygtige brugere.

Beta udgaven ligger på www.dansave.dk/beta

Vores målgruppe er små- og mellemstore virksomheder, samt iværksættere, der ønsker at sikre deres værdifulde data hos en partner, der er placeret i Danmark og udelukkende anvender servere som vi selv ejer.

 Vi glæder os til at høre hvad I synes, så vi kan lave eventuelle optimeringer inden vi går i luften.

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolas

Flot design :-). Men personligt bryder jeg mig ikke om, at i skilter med, at i er Danmarks billigste, da jeg personligt associerer ordet "billigt" med relativ lav kvalitet. Håber du forstår.

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nicolas,


WordPress + Tema ikk? :) i er sluppet godt fra det... Synes dog at jeres nuværende side også ser ret fedt ud? :)

Eneste bemærkning på /beta kunne være at der er lige lovlig meget luft vertikalt? - men det er helt ærligt en mikro ting...! :)

Den blå knap nede i bunden kunne måske også være en ting som i kunne tænke over...? :) Jeg kan personligt ikke lide det når man placerer knapper ovre i venstre side af skærmen - Men det er sikkert kun mig der har det sådan :)

- Overordnet set her det godt, det i har :)


Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun kigget på forsiden, men jeg ville gerne have kundernes behov længere frem i teksten, og så skal i have tjekket tegnsætningen igennem, men det ved I nok godt allerede :)

Designet kan jeg godt lide - enkelt og brugervenligt :)

 

 

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Tak. Vi arbejder videre på at få bedre budskaber i toppen af siden:)

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mehmet

Tak for dit svar:) Siden er dog designet og programmet fra bunden så intet template er anvendt.

I forhold til den blå knap i bunden er den også centreret på desktop, så der er muligvis lige lidt tilrettelser på smartphone/tablet som kunne laves. (Går ud fra du ser den på en af de enheder:)

Rigtig god idé med at lave mindre luft vertikalt.

Tak endnu engang

Fra København S
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 22
Fra  workgear.dk Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolas

Ligeledes de andre - Flot minimalistisk og venligt design.

Som Mehmet er jeg heller ikke glad for at scrolle så langt ned, så hellere flere menupunkter.

Backup program er i ét ord - Et backupprogram - ellers skriv backup-program, selvom det grammatisk heller ikke er helt korrekt.

Dansave’s Online backup med lille o.

Fordelen med Dansave online backup er, at vi garanterer, sikkerhedskopien opbevares forsvarligt sikkert og krypteret. Ville jeg ændre til:

Fordelen med Dansave online backup er at vi garanterer sikkerhedskopien opbevares forsvarligt, sikkert og krypteret.

Synes afsnit er meget snørklet:

Alle der har arbejdet med computere og data kender følelsen af, at have mistet feriebilleder, vigtige tekster, eller andre ting, man havde gemt og glemt at gemme flere steder. Hvis du vil undgå at have ulejlighed med eksterne harddiske eller samle bunker af dvd-medier, så kan Dansave hjælpe dig med en online backup løsning.

Sej feature med tjektegn der kommer ned når man scroller ned!

Bedste hilsner

Christian - WorkGear.dk

Fra Valby
Tilmeldt 3. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Fra  acedesign Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig ang. mobil optimering. Kan ikke se de øverste menuer til højre. Har dog kun set siden på en Samsung S3. Kan anbefale at bruge % i tabller, når det ikke er en WP template med responsive design.

Vil anbefale en bruger/usability test på nogle af jeres eksisterende kunder for at høre hvad de mener.

Evt. skulle i lave et CTA klik på hele topbanner området med animationen i.

Kan godt lide designet. Enkelt og funktionelt.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolas,

Først og fremmest, så er det et super lækkert design, som I har fået lavet. Virkelig flot og med mange fede effekter! Yes

Jeg vil dog gerne komme med noget konstruktivt kritik til jer, så jeg greb en blok og en kuglepen, og surfede lidt rundt for at gøre note af diverse ting, som jeg mener der kan forbedres. Her er hvad jeg noterede:

  • Forside knappen hvor der står: "Prøv 30 dage gratis" skal have gjort selve teksten skarpere. For mig virker det lidt for utydeligt, og så kan teksten måske lige gøres en smule større - men IKKE for meget.'
  • Så kommer vi om på siden Produkter og Priser - Jeg synes I bør overveje at lægge noget farve på knapperne "Brug for hjælp til at vælge løsning...?" og knappen "Tilbage til toppen". I kunne også vælge at fjerne dem helt. 
  • Igen på siden Produkter og Priser - Det virker forkert, at den dyre/gode løsning bliver vist først i venstre side, og så den billige i højre side. Det ser også helt forkert ud at boksen i venstre side har flere bokse med fordele og detaljer end den i højre.
  • Endnu engang et forslag til siden Produkter og Priser - Hvorfor har I ikke smidt en "Prøv gratis i 30 dage" op på den side?!
  • Så er vi kommet til jeres Support side - Jeg synes at det virker uoverskueligt at alle Titler og beskrivelser er sat til at køre ud i et. Lav hellere en form for "Drop-down menu", hvor man skal klikke på Titlerne (Et eksempel på en titel er: "Hvilke filer kan der tages backup af?"), og så kommer beskrivelsen/løsningen/svaret efter at man har klikket på selve titlen. Drop-down menuen burde indføres på både jeres F.A.Q og Typiske Fejlmeddelelser.
  • Så er vi nået til siden, hvor man indtaster kundeoplysninger - Her synes jeg i bør overveje at lave jeres flueben i grøn, da det andet virker en smule for utydeligt og det fremhæver ikke fordelene ved at vælge jer nok! Så kunne det også være ret fedt, hvis I nu lavede en effekt med en pil, og en lille tekst som der peger på jeres fordele. Et eksempel på hvad jeg mener kan ses på dette billede, som er taget fra Sitexploration.com hjemmeside.
  • Og til sidst har jeg et forslag til jeres logo. Jeg synes I burde ligge forskellige farver ind i cellerne på cirklen, det ville se super cool ud!
Held og lykke med siden, den er rigtig fed! Cool
Med venlig hilsen,
Rasmus Nicolaisen
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

workgear.dk:

Hej Nikolas

Ligeledes de andre - Flot minimalistisk og venligt design.

Som Mehmet er jeg heller ikke glad for at scrolle så langt ned, så hellere flere menupunkter.

Backup program er i ét ord - Et backupprogram - ellers skriv backup-program, selvom det grammatisk heller ikke er helt korrekt.

Dansave’s Online backup med lille o.

Fordelen med Dansave online backup er, at vi garanterer, sikkerhedskopien opbevares forsvarligt sikkert og krypteret. Ville jeg ændre til:

Fordelen med Dansave online backup er at vi garanterer sikkerhedskopien opbevares forsvarligt, sikkert og krypteret.

Synes afsnit er meget snørklet:

Alle der har arbejdet med computere og data kender følelsen af, at have mistet feriebilleder, vigtige tekster, eller andre ting, man havde gemt og glemt at gemme flere steder. Hvis du vil undgå at have ulejlighed med eksterne harddiske eller samle bunker af dvd-medier, så kan Dansave hjælpe dig med en online backup løsning.

Sej feature med tjektegn der kommer ned når man scroller ned!

Bedste hilsner

Christian - WorkGear.dk

Hej Christian

Tak for gode og meget konkrete forslag til tekstforbedringer.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)