Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino på finansloven!

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 28. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Fra  hvemkommer.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej
Vil bare lige dele min begejstring for amino.

I forhold til styrke iværksætterkultur i danmark og hjælpe good ideas to good business, vel til vores alles fordel. Fremstår vidensdelingen her på amino som noget der virkelig rykker, jeg har i hvert fald stor nytte af den feedback jeg får.
Nu lader det til at kører godt uden men, som jeg ser det, kunne amino med godt ret modtage offentlig støtte.

Mange tak til amino.dk herfra.
 

   

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian:
Nu lader det til at kører godt uden men, som jeg ser det, kunne amino med godt ret modtage offentlig støtte.

Jeg er lige så begejstret for Amino, men selvfølgelig skal sitet ikke have offentlig støtte... Mere støtte til alt muligt = højere skatter.

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 79
Fra  Erhvervs- og HjemmeTjenesten Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hvorfor dræbe et godt privat initiativ, som bare spiller, med offentlig støtte.

Offentlig støtte dræber kreativiteten og initiativet.

Erhvervs- og HjemmeTjenesten

www.hjemmetjenesten.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian:
Fremstår vidensdelingen her på amino som noget der virkelig rykker,

Ja og da der er mange herinde der bidrager med viden og erfaringer m.m. Er det vel også bidrag på "samme" måde som at betale skat ?

Men for min skyld som skatteborger synes jeg da det er i orden at det "offentlige"/systemet lader Amino komme på finansloven. Eller at Amino optræder som en selvejede institution med dets rettigheder, pligter m.m.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror bare Amino skal holdes privat. Som der nævnes, vil det koste i skattekroner at give støtte til Amino. Og med Aminos udgifter, er det en dyr affære. Jeg er ret godt tilfreds som det er nu, med reklamer og mulighed for betalt medlemskab. Jeg vil ikke betale mere i skat, den udgift er allerede mere end høj nok.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi får ingen tilskud, men vi tager da imod alt vi kan få, så længe vi selv bestemmer alt :-)
Tak for rosen!

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas:

Og med Aminos udgifter, er det en dyr affære

Tror alligevel at aminos driftomkostninger er små nålehoveder iforhold til de beløb staten har med at gøre.

Og i sidste ende - det ville da give en god value/money ratio - langt større end mange af statens investeringer (IC4 togene, rejsekortet etc)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:
statens investeringer (IC4 togene, rejsekortet etc)
Wink

Synes du Amino skal sammenlignes med IC4 tog og rejsekortet ? Wink

Tror du ikke der er en væsentlig forskel på antallet af brugere?

Ib Abildgaard

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Tror alligevel at aminos driftomkostninger er små nålehoveder iforhold til de beløb staten har med at gøre.

Og i sidste ende - det ville da give en god value/money ratio - langt større end mange af statens investeringer (IC4 togene, rejsekortet etc)

Det har du ret i, men jeg er sikker på, staten på en eller anden måde, vil finde en vej til at losse en stor afgift på folket, hvis de skal støtte mere end de allerede gør.

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Lucas - Hosting4Real:
statens investeringer (IC4 togene, rejsekortet etc)
 Wink

Synes du Amino skal sammenlignes med IC4 tog og rejsekortet ? Wink

Tror du ikke der er en væsentlig forskel på antallet af brugere?

Ib Abildgaard

I det mindste virker Amino i modsætning til IC4 togene. Jeg har haft den tvivlsomme ære at rejse med et. Toiletdøren gik op når folk var derude, og jeg fik vand i hovedet fra et utæt rør.

Angående rejsekortet, tvinges folk ikke til at bruge det. Klippekort udfases i løbet af de næste par år, hvorefter Rejsekortet er den eneste måde at bruge den offentlige trafik.. Men derfor syntes jeg stadig ikke, at staten skal støtte Amino, fordi de med sikkerhed vil påtvinge siden et eller anden fatalt, som vil gøre brugeroplevelsen helt forfærdetlig.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Lucas - Hosting4Real:
statens investeringer (IC4 togene, rejsekortet etc)
Wink

Synes du Amino skal sammenlignes med IC4 tog og rejsekortet ? Wink

Tror du ikke der er en væsentlig forskel på antallet af brugere?

Ib Abildgaard

Faktisk tror jeg pris kontra antal brugere - så har amino langt flere 'kunder' end der er folk der bruger rejsekortet f.eks :P - især når man tænker på de millarder de har skudt i det, hvor de kunne købe et system der virkede allerede :P

Men det jeg egentligt sagde, er at amino ville være en bedre investering end overnævnte 2 ting ;)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)