Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - betalingsløsning

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Jeg er i gang med at få designet en shop/side hvor man kun skal kunne betale for vores ydelser via fast abonnement. Altså sådan at der bliver trukket et beløb hver måned helt automatisk.

Findes der nogle gode wordpress-plugins til dette?

Er der nogle gode eksempler på sites hvor dette fungerer godt?

Mvh
Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige forstå det rigtigt

Du sælger en form for abonnement ydelser ala når abonnere på et blad og du vil trække pengene fra dine kunder automatisk ?

Fordi det har ikke noget at gøre med Wordpress, det må være nogle PBS aftaler eller lign du skal oprette

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på WooCommerce der er vist nok en "Recurring" funktion der skulle kunne gøre det : )

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tak for jeres input.

Jeg har i mellemtiden fundet ud af at en mulig løsning med abonnementsordning kunne sættes op således:

Epay + Wordpress (ethvert open source system i princippet) + http://www.amember.com/p/

amember.com er en form for cms, der håndterer de automatiske betalinger - så man er fri for at kode det fra bunden.

(man kan også helt undvære et system der trækker betalingerne automatisk og så bare selv gøre det hver gang der skal trækkes. Dette kræver så at betalingsbetingelserne er på plads jf. gældende abonnementsbetingelser). Når så mængden af kunder engang bliver så stor, at det bliver uoverskueligt og der fx er flere typer abonnementer, så kan man jo bruge amember eller kode det fra bunden)

Mvh

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja amember er også en løsning på problemet, en af dem jeg glemte. Der er mange plugins, der kan læse det problem. De har flere forskellige features etc. Så det er lidt smag og behag.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Søren Er der nogle du har specielt gode erfaringer med? Pris vs kvalitet?

(vi er jo på ingen måde låst fast på amember, men de er de eneste Epay anbefaler - så tænker det er nemmere at få til at fungere med deres system..)

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

amember er et af de bedre, så det kan du sagtens bruge også nu når det kan køre med Epay ellers synes jeg godt om S2member.

Hvis man ikke er så god til det tekniske vil jeg anbefale WP emember, det er nok det letteste at gå til.

Alternativt kan man bruge Joomla og PayPlans som også har mange funktionsmuligheder blandet andet integration med JomSocial og communty builder.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder interessant

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er mange muligheder. Noget der er vigtigt er, at man inden køb gør sig sine behov klart og finde ud af, hvorvidt de forskellige plugins/extensions kan bruges sammen. Dette gør sig selvsagt ISÆR gældende, ved større løsninger (sites).

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)