Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min nye webshop?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Fra  www.polsho.dk Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Jeg har lige åbnet en webshop med børnesko, og vil høre om jeres vurdering af den - designet, indholdet, produkterne. Hvordan er helhedsindtrykket? Skal der måske være flere produkter? Ser webshoppen professional ud? 

Jeg vil meget gerne høre jeres mening og måske har i nogle gode tips?

http://www.polsho.dk/

Fra Herning
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan godt se ideen med nøje udvalgte børnesko osv. men jeg skulle lede lidt efter, hvad der skilte jer ud fra konkurrenterne. Det er for vigtigt, at vide, hvad virksomheden står for som det første. Et hurtigt indtryk af, hvad der gør jeres virksomhed og webshop unik. 

Selve designet kan jeg egentlig meget godt lide, det lyseblå til at virke afslappende og også i en form for børnehøjde uden at det frastøder de voksne betalere. 

Sammenligningsfunktionen kan jeg ikke helt se ideen i. Den virker for mig en smule overflødig og spild af plads.

Og ja, der mangler da flere produkter på siden, men alt ting har sin begyndelse så det vil jeg ikke komme videre ind på - her er du eksperten. 

Under forside-fanen. Burde der måske ikke være en scrollned menu med de samme muligheder som er tilgængelige lige til venstre for, 

Skriv evt. alle menupunkter med stort, virker mere professionelt. 

Under menupunktet børnesko, er der en oversigt over produkterne. Hvor knappen hedder tilføj til indkøbskurv, når man trykker der, tilføjer den ikke til indkøbskurven men man kommer ind under yderligere informationer om skoen. Dette burde måske ændres. 

Selve betalingen osv. virker meget gennemført og problemfrit. Kunne evt. være en mulighed med mersalg al á andre kunder som har købt dette produkt har også købt ...

Mvh. Morten

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide shoppen. Udvalget af børnesko er ikke så stort, men det kan jo blive større med tiden.

Jeg har ikke prøvet indkøbssystemet, da jeg har kigget på siden fra min iPhone, men det har en anden nævnt noget om.

Måske skifter billederne i slideren på forsiden en smule for hurtigt.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt fin lille shop! Jeg er meget enig i det der er skrevet allerede.

Men derudover undrer jeg mig over at du ikke reklamerer meget mere med jeres "Gratis levering ved køb over 500 kr!" Skriv det da meget meget tydligere. Og måske kunne du endda reklamere med det, når folk skal til at gennemføre ordren. Noget a'la "Køb for 130 kr. mere og få gratis levering"

Og så tænker jeg at mange leder efter "Børnesko til piger" eller "Børnesko til drenge". Det ville jeg umiddelbart inddele mine produkter i (i hvert tilfælde, når du får lidt flere produkter i sortimentet).

Held og lykke med shoppen!

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Fra  www.polsho.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres input!

Jeg vil helt klart kigge på de ting, i har udpeget. Og også helt generelt, at jeg skal reklamere mere for det, vi tilbyder. Det kan jeg godt se, at det skal være mere klart.  

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Flot lille shop :)

Jeg ville dog fjerne mellemrummet mellem din menu og slideren, det er lidt spild af plads.
God vind fremover med projektet.

Dbh.
Mads Hvejsel

Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Ja helt enig i hvad de andre skriver!
Meget Flot ny webshop . Fint også den er levende med slideren og gode farver.
Lige nogle få punkter.
1. Betalingssystemet kan skæres mere ind til benet, og drop det der med man skal oprette sig først med en konto.
Det er vigtigt du tilpasser og tilpasser jer, så det er så ultra nemt og hurtigt at shoppe hos dig.
Ha' kun 2-3 steps som aller maks.
Du vil se flere køber i shoppen.
2. Få måske en live chat ind på shoppen prøv olark eller snap.
3. Få lagt kundeservice og telefonnr oppe i headeren i toppen.
Men flot:-)

Held og lykke.

God vind.
Mvh

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Fra  kbh | m Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på der er kæmpe marked før børnetøj, til gravide hjemmegående kvinder :)

Fonten og logo lidt kedeligt. 

Domænetnavnet er kreativt, men siger intet SEO mæssigt og brandmæssigt om børnesko.

min erfaring er at man skal blande et generisk ord i sit domæne + brand, hvis man ønsker at drive en online webshop.

Alternativt skal du vokse dig stor vi omveje som gode SEO practices eller SEM via adwords. 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Overall synes jeg det er en rigtig pæn shop. Der er dog nogle småting jeg er faldet over:

Det ser ikke ud til at man kan betale med Dankort. Det virker useriøst.

Jeg mangler lidt nogle kontaktinformationer i footeren.

Når man hover over kurven bliver der brugt en linje på at fortælle hvor meget moms udgør. Det er nok de færreste forbrugere der er interesseret i dette.

Under checkout er der rigtig mange felter man skal udfylde. Overvej om de alle er absolut nødvendige.

Det ser ud til at der kun er én leveringsmåde, så den kunne man godt fjerne fra checkout for at gøre den mere overskuelig.

Ellers rigtig godt begyndt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget enig med de andre kommentarer der er kommet. 

Dog tror jeg at dit slogan kan virke meget frastødende på nogle gravide kvinder, eller kvinder der lige har født. Ved du hvad der er bedst for deres barn?

Det tror jeg de gerne selv vil være dem der ved :) Jeg havde hvert fald valgt noget andet. Et eller andet med ''dit barn fortjener det bedste'' eller sådan noget. 

God dag!

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)