Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-Mærket - Totalt fiasko

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mai-Britt Vaqué:
Vedr. Købstaden:  Det er da brand ærgerligt for en flot friske unge gutter at de ikke kunne få det til at fungere. Det var da ellers en god idé.

Ja, desværre, men de havde slet, slet ikke nok besøgende..
Faktisk havde jeg flere mdr. besøgende end de havde - trods at de var mange butikker i én..

Mai-Britt Vaqué:

Nej - undskyld !  Men tror I jeg er komplet tosset ?  Jeg stopper da ikke med at betale for e-mærket for at betale et andet firma for deres "smarte" forretningsidé.

Jeg følger Forbrugerstyrelsens retningslinier - og overholder reglerne - helt GRATIS !!

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Nettjek

Det giver god mening at være medlem af Amino eller FDIH, men e-mærke eller Webshop-Mærket ... nej tak.

 

Fantastisk svar.

WEBSHOPMÆRKET:

Hvorfor skulle man vælge jer? (udover jeres "garanti")
Altså hvis kunderne ikke engang gider e-mærket, hvorfor så jer?
Der er jo ingen kunder  som gider først at sætte sig ind i hvad i står for, for så bagefter at handle i webshoppen.. 

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt.. E-mærket har lige ringet til mig og spurgte om jeg kendte til E-mærket og hvorfor jeg endnu ikke var medlem.. Salgspersonen fik det ellers til at lyde vældig interessant og man fik meget for pengene, efter hendes mening ;-)

Tror jeg liige følger med her... 

Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Eik

Spar pengene og brug dem på Trustpilot i stedet. Alle splittests viser en forbedring af konverteringsraten ved at bruge Trustpilot.

E-mærket ringede og undskyldte rodet vedr. mine opsigelser og modtagelse af fakturaer for de næste perioder osv. og de vil sende et par flasker vin som undskyldning. Det er pænt af dem, men det ændrer ikke min beslutning.  Jeg synes fortsat at det er en unødvendig udgift. Man kan bruge sine penge på mange andre meget vigtigere ting. F.eks. at købe en bog om SEO - det gavner !  ;-)

Jeg melder ind igen om et par måneder, når jeg har et målbart resultat vedr. konverteringsraten før og efter e-mærket.

God sommer,

v.h. Mai-Britt

 

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mai-Britt :

Hej Eik

Spar pengene og brug dem på Trustpilot i stedet. Alle splittests viser en forbedring af konverteringsraten ved at bruge Trustpilot.

E-mærket ringede og undskyldte rodet vedr. mine opsigelser og modtagelse af fakturaer for de næste perioder osv. og de vil sende et par flasker vin som undskyldning. Det er pænt af dem, men det ændrer ikke min beslutning.  Jeg synes fortsat at det er en unødvendig udgift. Man kan bruge sine penge på mange andre meget vigtigere ting. F.eks. at købe en bog om SEO - det gavner !  ;-)

Jeg melder ind igen om et par måneder, når jeg har et målbart resultat vedr. konverteringsraten før og efter e-mærket.

God sommer,

v.h. Mai-Britt

Vi har kørt en splittest med Trustpilot i indkøbskurven. Gav et ikke målbart resultat efter små 1000 konverteringer. Har også talt med andre, der har haft samme oplevelse.

Bare lige til andre, inden de bruger penge på Trustpilot.

Men hvis i får positivt resultat, så er det selvfølgelig herligt :-) Ingen shop er ens jo.

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Eik Emil Christensen:
Sjovt.. E-mærket har lige ringet til mig og spurgte om jeg kendte til E-mærket og hvorfor jeg endnu ikke var medlem.. Salgspersonen fik det ellers til at lyde vældig interessant og man fik meget for pengene, efter hendes mening ;-)

Lige præcis den samme sang jeg fik :-)
Problemet synes jeg faktisk er, at de IKKE burde være sælgere på den måde som de er, men derimod være behjælpelige, forklare, fortælle, inspirere osv.
De snød mig endda lidt med et gavekort de skulle udlodde - som aldrig blev til noget..
- Og nu gider jeg squ ikke skrive mere til dem om det..

Det ligner mere en pengemaskine end et behjælpeligt logo til shoppen!
- Trods at de er en non-profit organisation.. :-/ 

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wink Helt rigtigt GuruGuy. Jeg er ny på Amino, og hvis jeg kunne finde ud af at give dig 5 stjerner, så ville jeg gøre det, men jeg ved ikke hvordan - og har ikke tid til at finde ud af det i dag.

 

Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg lovede at give en feedback, når der var gået et par måneder uden e-mærket. 

Jeg kan ikke se at det har ændret mit salg om e-mærket er på min e-butik eller ej. Efter et halvt år med mindre salg end sædvanligt (det har ikke været et fantastik halvår efter 1. februar), så er salget igen stigende og jeg er tilbage til samme udgangspunkt som før 1. februar - også selv om jeg ikke har været e-mærket i 2 måneder.

Min konklusion er at e-mærket ikke gør noget egentligt for salget.

I den mellemliggende periode har jeg 2 gange kontaktet e-handelsfonden fordi jeg er stødt på e-mærkede netbutikker, der ikke overholder reglerne (ikke for at genere de pågældende netbutikker, men blot for at gøre opmærksom på at e-handelsfonden ikke tjekker netbutikkerne). Sidste gang jeg kontaktede dem, var fordi jeg ikke fik en ordrebekræftelse fra en netbutik jeg havde bestilt varer hos, og jeg derfor ikke vidste om jeg ville få tilsendt de varer jeg havde bestilt. Fra e-handelsfonden fik jeg en besked om at det ville blive rettet ved deres årlige gennemgang for netbutikken. Hmmm - det er regler der har været gældende i flere år, så mon de tjekker hver netbutik en gang om året ?

I dag har jeg sat mit eget fine ikon på forside med et paragraf-tegn og henvisning til Forbrugerombudsmandens regler for e-handel. Nu afventer jeg et par måneder og ser om det ændrer noget på salgstallene. Stiger salget væsentligt, så reagerer kunderne på at e-butikken kender reglerne og følger dem, eller også stiger salget bare fordi vi går mod den mørke tid, og så sælges der flere lamper.

Det er nu ret interessant at lave sine egne små splittests Big Smile

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)