Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet webshop med masser af HITS men ingen salg :(

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Fra  kbh | m Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer!

Jeg har startet det der skal være en International Plakat webshop, der sælger unikt grafisk design (brandmæssigt: Dansk grafisk design)

http://www.graphicpostershop.com

Vi kører adwords på nøje udvalgte søgeord hvor ord som +Graphic, +Art, +Illustrations og +Unique indgår (+ fordi disse ord SKAL indgå i søgeordet)
Vi har også masser af adwords hits til en lav CPC, og næsten samme antal organiske søgninger.
Adwords Kampagnen er rettet mod England, Holland, Belgien, Sverige og Tyskland.

Vi sælger kun i Euro, og har kun engelsk sprog.

Vi har pt kun 26 plakater, men regner med at udvide så vi kommer op omkring de 40.

Vi har en god leverandør aftale, og sender plakaterne selv, så priserne er lave, og designet unikt.
Vi har endda meget favorable priser på fragt. 

MEN!

Efter ca 2 ugers eksistens, med flere tusinde besøgende, har vi ikke formået et lave et eneste salg.

Kan jeg få jeres uforbeholdne mening om hvad der er galt med kommunikationen, eller hvad der mangler for at presse konverteringer igennem!

Alle svar værdsættes, og jeg vil være dig evigt skyldig for din feedback!

Mvh
Tobias Hink 

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Fra  kbh | m Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

slettet

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Fra  kbh | m Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ville nu heller ikke give 300 kr for en plakat, også synes jeg også hjemmeside er vildt kedelig.

Sorry men min menning.

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Fra  kbh | m Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig et indspark.

Vi vil gerne holde det minimalistisk. Vi kan sammenligne med priser på lignede webshop http://www.kkrogh.dk/graphic-prints.html 
som jeg ved har masser af omsætning. Her sælges A3 (betydeligt mindre end B2) til 60 Euro.

Jeg er bange for at hvis man sænker prisen bliver strategien flyttet hen omkostningsfokus/Om­kost­ning­sle­der, hvor vi skal sælge mange plakater for at lave profit. I det tilfælde kunne vi ligeså godt sælge batman plakater :)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Masser af hits, er det på Analytics du kan se det? Hvor stopper de på siden? Hvad er din afviklings procent? 

Og er der nogen der køber plakater nu til dags? :-)

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Fra  kbh | m Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er via analytics.
Vi har alle plakaterne på Forsiden.

Har en Bounce Rate på 46.97%
Og gennemsnitlig 3.38 sider per visning, som nok skal tolkes som en del lavere, når vi fjerner det danske marked. 

Fra Kbh.
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

I for at tage modet fra Jer, men i mine øje skyldes det manglende salg væsentligt 2 forhold, dels at kunderne ikke finder grafikken interessant og original nok og dels at I ikke iscenesætter det som kunst, med et vist unik præg og begrænset oplag (som på den side du henviser til) men som en vare - Det første forhold er jo et smagsspørgsmål og er svært at gøre noget ved, men det andet forhold kunne I forholde Jer til - Jeg syntes fx. ikke grafikken på den side du henviser til er bedre, men iscenesættelsen som art er.

Hilsen

Teddy

 

 

 

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg personligt søgte efter plakater og posters på Google, og så jeres AdWords reklame, så ville jeg også trykke ind på jeres side, men jeg ville forvente disse ting:

Et MEGET større udvalg(I rammer IMO et meget snævert segment).

Måske nogle logoer om fragt. Nogle personer kan komme i tvivl om hvad siden egentlig går ud på, fordi alle priser er meget anonyme.

Det sagt så synes jeg priserne måske er lidt høje.

Så hvis I får sænket priserne lidt, får et meget bredere og federe udvalg, så skal der nok kommer salg. Men hvis 99% af kunderne ikke kan lide jeres udvalg, så går de nok igen.

Ps.

Hvorfor skulle en kunde foretrække jer fremfor fx. http://www.allposters.dk/ eller deres internationale: http://www.allposters.com

De har et udvalg der er 1000000 gange større end jeres, og endda mere end 75% billigere på de fleste varer. 

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)