Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Passer grafikken til det jeg prøver at sælge

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Ludni.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en hjemmeside sådan lidt retro inspireret.

Men jeg ved ikke om det skræmmer kunderne væk at den har den stil den har, måske skulle den være mere enkel.

Jeg prøver at sælge grafisk design og wordpress hjemmesider.

www.ma-ni.dk

I må gerne komme med jeres ærlige mening.

Tak Med venlig Hilsen

Nina 

Fra Viby J
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes hjemmesiden ser super fed ud :-)

Dog skal du lære at lave et @ frem for (a) ;-) 

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 96
Fra  maling.nu Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bryder mig ikke om grafikken, den er næsten for påtrængende, for mine øjne. Men frisk det er den helt sikkert.

Hvis det ikke skal blive for useriøst, så husk at køre en stavekontrol på sitet. Brochure staver i brosure og broshure, bachelor er kun med et l, sammensatte ord er netop- ja, sammensatte, ikke sammen satte. Sådan nogle ting, og der er flere, skal der være styr på.

Og hvad hulen er budskabet i afsnittet om CMS kontra ikke-CMS. Du fortæler i dit indlæg her, at du gerne vil sælge WP hjemmesider og grafisk design. Lad det bare fremgå af teksten også. Og pas nu på, at al jeres flotte grafik, ikke tager fokus fra budskabet om, hvad i skal tjene penge på.

 



Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hipster bølgen er vidst ved være ovre nu.

- Vær nu lidt original i stedet for.

Og M'et i dit logo skal gøre mere markant.

Når resten af siden er sådan ret strengt dikteret af det grid du har brugt, så holder det ikke at logoet er sådan et sjusket et. (Man kan godt lave et "håndtegnet" logo som er stramt)

Billederne af dine referencer + den sorte tekst med blå links, minder mig bare om en irriterende reklame side, hvor man skal vælge "et af de uforpligtende tilbud"

- Øv dig mere på at designe logoer og lær de grundlæggende ting omkring balance og visuel vægt.

- Nu ved jeg ikke om du selv laver dine hjemmesider fra bunden af, men det kunne godt ligne at du bare tilpasser nogle templates, og henter nogle ikoner og illustrationer til at sætte ind. Det ligner det i hvert fald - så få styr på det også, og find din egen stil.

Mvh.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Og under "HVORDAN?" står der "Under consruction"

... Ud af de to ting jeg kan se at du selv har lavet har den ene en STOR visuel ubalance og den anden har en stavefejl...

At du bruger samme skrifttype til overskrift og brødtekst er også et kæmpe no-go når det er en speciel skrifttype som den du har brugt. (Som i øvrigt har utrolig dårlig/irriterende læsbarhed grundet de spidser hjørner og kanter)

Hårde ord, men det er kun for at hjælpe dig/jer :-)

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 56
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nina. 

Ud over alle de ting der er blevet nævnt i ovenstående, er jeg meget irriteret over valget af font. 

Jeg syntes at den er kedelig og passer absolut ikke til jeres valgte tema. 

Mvh.

Mikkel Ulstrup

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig.

Og bare det at du har brugt samme font i: Logo, overskrifter og brødtekst er jeg fuldstændigt uforstående overfor da jeg jo også lagde mærke til at du både er uddannet multimedie designer OG har en bachelor fra Danmarks Design Skole.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nina.

Jeg kan egentlig godt li "looket". Men ville nok fjerne teksten "Det var godt nok billigt", da der jo ikke står noget i stil med "Priser fra xx.xxx"

Derudover bliver jeg sgu nærmest ked af valget af fonte. Specielt til selve brødteksten. En stavekontrol/korrektur ville også lige gøre det sidste.
Men jeg kan vildt godt li selve idéen.

Vil i ikke maile mig noget materiale på info@lhmedia.dk - Gerne med priser 

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

I modsætning til  visse af de ovenstående kommentarer, så synes jeg, at I har et ganske glimrende design. 

Den er enkel og overskue, den har friske farver og lækre fonte imo. 

Dog tror jeg, at I skal have kigget på "kommunikationsdelen". Dvs. velskrevne, enkle og letforståelige budskaber - det kunne fx give god mening at have "hvordan"-delen på forsiden - og her tror jeg godt, I kan "cutte" trinnene ned til 3, MAX 4. 

Men ellers en rigtig fin og pæn side til formålet. Held og lykke fremover.

Mvh. 

Jacob Widahl

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt været det bare er mig men det trækker ned at man skal skrive på en hotmail.com email.

Brug dit domæne navn istedet nu du har det.. :)

/Lars

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)