Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en feedback tråd - Webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg har opsat en webshop i Wordpress til min kæreste, og vil i den forbindelse gerne have lidt feedback.
Jeg er ikke så vant til WP, da jeg normalt bruger Joomla, og det er desuden også min første webshop.

Så lidt konstruktiv kritik kan vel aldrig skade? :)

Link: http://sovemasker.dk

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt fin shop. Dejligt at den er responsiv. 

Synes at banneret på forsiden er liiidt for voldsomt og så bryder jeg mig ikke om alt for mange ting der bevæger sig. Og heller ikke at de bliver større og folder for meget ud uden at jeg forventer det, når jeg kører musen henover. Det er forvirrende når det er brugt så voldsomt.

Så ville jeg nok også gøre lidt mere ud af om varen er på lager eller ej. 

SEO mæssigt skal du arbejde lidt med title tags og meta descriptions... 

Og dine call to action knapper kunne nok også godt være mere tydelige...

Ellers en rigtigt rigtigt fin shop!

\Mikkel

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Mikkel.

Det er altid rart med lidt feedback.
Vedr. banner på forsiden. Du har fuldkommen ret.

Det skal rettes :)

Vedr lagerstatus, så er alle synlige produkter på lager. Når de ikke længere er på lager, fjernes de automatisk fra oversigten, så det er lidt med vilje at det ikke fremhæves så tydligt.

Endnu engang.. Tak for repsons. 

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Mht. lagerstatus, så kunne i godt overveje om det alligevel skal fremhæves under det enkelte produkt. Det er trods alt en ting, der er ret afgørende for mange kunder - og de ved jo ikke at allle produkter er på lager......

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Andreas,

Sjovt, jeg har længe tænkt på at købe sådan en til mig selv! Er dog hver gang gået væk fra det, fordi at jeg tænkte at det kun var noget tøser brugte? - det er en fed side synes jeg. Ser også godt ud på min æble-telefon. Du bør dog overveje at oversætte "navigate-to" til dansk synes jeg.

- Thomas

 

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Point taken.

Det får jeg gjort i en fart :)

Ja det er faktisk udemærket med sådan en. Det er afgjort mest for tøser, men det er altså meget rart at tage sådan en for øjnene, når solen står ind gennem vinduet på en tømmermændssøndag :)

Er der andre der bruger ewire herinde? Det er lige gået op for mig, at man skal indtaste sit mobilnummer, hvorefter man modtager en verificeringskode som man skal indtaste når man gennemfører et køb.

Det holder bare IKKE! Nu har jeg skrevet til dem, og så må vi se hvad de svarer. Men er her andre med ewire, der ved om man kan få det slået fra?

Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan bare være det er mig, der er blind,  men mangler der ikke en ''om os'' side?

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør der nemlig :)

Den er ved at blive skrevet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)