Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside opstart HJÆLP

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Galleri Valdemar Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ----Jeg har købt et hjemmeside program fra One Com--for 11 kr. om måneden, så troede jeg at jeg selv kunne lave min hjemmeside--de skriver ALLE KAN FINDE UD AF DET----ups jeg må godt nok være en knold, jeg kan ikke.

Jeg er kunstmaler, og mangler en hjemmeside hvor jeg selv kan lave hele teksten, sætte billeder ind osv.

Savner en som kan sætte en skabelon op for mig som jeg selv kan udfylde.

Glemte måske at skrive--der er masser som gerne vil, men deres priser kan jeg desværre ikke magte---øv øv

Hej fra Valdemar.-------------------Jeg er i Frederikshavn det næste stykke tid.

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 56
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Valdemar.

Vi kan opsætte en side for dig for 250-500 kr. ekskl. moms

Send mig en mail på mu@ulstrup-kjaer.com

Mvh.

Mikkel Ulstrup

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er dette noget for dig?

Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Galleri Valdemar Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej --jeg har igen brug for hjælp---Jeg fik 2 drenge, herinde til at hjælpe mig med opsætning af en hjemmeside skabelon, men desværre havde de ingen som helst begreb om det---først 2 måneders lang og intensivt tovtrækkeri, bare for at få noget fra dem--ok jeg troede det virkede, og betalte dem derefter 3 gange så meget som først aftalt, men det virker stadig ikke, men nu vil de slet ikke svare mig mere, så nu står jeg med en halvfærdig hjemmeside øv øv surt---hvorfor kan man dog ikke være bare lidt ærlig.

Siden er lavet i Word press, og det eneste jeg mangler er bare at få gjort mine galleri billeder mindre---de er fine når jeg trykker på forstørrelses glasset, men ellers er de ikke til at se----siden hedder www.valdemar1.dk

Håber der er en som har en god ide.

Hej fra

Jens

Fra Viborg
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Send mig en besked i min indbakke, så finder vi ud af noget.

/Morten

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens
Jeg har kigget på siden nu. Hvad er det præcis der ikke virker? Siden virker ok i mine øjne. Alle links virker, galleri 1 og 2 virker og CV, kontakt og kunstkritikere virker også.

Hvad skal du helt præcis have hjælp til?

Mvh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er problemet? Det ser da fint ud herfra.

Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Galleri Valdemar Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Hvis du prøver at kigge rigtig på billederne, så kan du sikkert se at de først bliver normale når man trykker på forstørrelses glasset, de ser helt forkerte ud når man ser dem som små billeder, der er de jo alt for store.

Hej fra

Jens

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Phillip.
Forstår jeg det her rigtigt?
Tar i 2000 kr. For at installere Wordpress, installere et theme og indsætter et logo? Fordi det er måske lidt dyrt ville jeg mene, da det ikk' er så super svært.
Vh Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Galleri Valdemar Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Problemet er at billederne er alt for store, når man ser dem første gang, når du trykker på forstørrelses glasset er de ok.

Hvad gør jeg.

hej fra

Jens.

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)