Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor laver jeg nemmest og bedst en hjemmeside uden programmering

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
Men Webhosting support, så vil jeg godt komme med et forslag der kunne have hjulpet mig. Skriv eventuelt i teksten, at hvis man ikke i forvejen har installeret noget på sit webhotel, så anbefaler i, at man krydser boksen af.

Hej

Er bestemt en god ide som vi allerede har overvejet at lave.

Mvh WebHosting Support.

Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders 
Jeg er ved at uddanne mig til multimediedesigner, og skal have noget materiale til min portfolio. 

Hvis du kunne være interesseret, vil jeg nok gerne hjælpe dig med, at kode en enkel hjemmeside, oprettet dig et domæne, og få lagt den op på et webhotel. 

(domæne og webhotel, vil ialt koste lidt under 300 kr. for et helt år). 

Men hvad skal man kunne på din side? 


 

Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders 
Jeg er ved at uddanne mig til multimediedesigner, og skal have noget materiale til min portfolio. 

Hvis du kunne være interesseret, vil jeg nok gerne hjælpe dig med, at kode en enkel hjemmeside, oprettet dig et domæne, og få lagt den op på et webhotel. 

(domæne og webhotel, vil ialt koste lidt under 300 kr. for et helt år). 

Men hvad skal man kunne på din side? 


 Mvh Trine 

Fra København
Tilmeldt 12. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Skal det være enkelt og nærmest gratis, så er www.bricksite.com bestemt en god start-op for at komme hurtigt igang. God fornøjelse med det.

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

 

Fra København S
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et hurtigt spørgsmål til wordpress nu hvor det er på banen, håber det er okay. Til affiliate marketing, er det nok at bruge den gratis wordpress eller bør man købe den upgradede bundle til $99? 

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas :

Lige et hurtigt spørgsmål til wordpress nu hvor det er på banen, håber det er okay. Til affiliate marketing, er det nok at bruge den gratis wordpress eller bør man købe den upgradede bundle til $99? 

Jeg ville helt sikkert bare installere en gratis wordpress på et af de danske webhoteller - vi bruger Meebox til 10 kr/md med plads til 10 domæner, og det er fint til vores affiliatesider som fx Billigst Bredbånd, hvor vi dog har givet 40$ for temaet. Men du kan sagtens starte ud med et gratis tema.

Tilmeldt 24. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du ikke skal bruge noget sign in system på din side og ved du vil have med hensyn til design. Kan jeg anbefale dig at bruge Adobe Muse og Adobe Business Catalyst for web samt email hosting.

Du kan lave HTML sites uden programmering, som i øvrigt ser mere professionelle ud end sites i 50000 kr. klassen.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)