Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start af spil hosting firma

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer helt an' på hvad du definere som god pris. Som andre har været inde på, så vær nu sikker på hvad du laver...Hvis du som sådan ikke har arbejdeet med hosting før, burde du heller prøve at få job hos et allerede etableret firma, så du kan lære hvordan det hele fungere.

Angående Hetzner vil jeg ikke selv forslå dem, har selv server hos dem, og er ikke specialt tilfreds.

Fra vils
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

men det er da ingen hostin firma'er der vil have en 15 årig dreng der ikke har særlige meget forstadn på det, endnu..... (men ønsker at lære det)

men hvis du kender nogen der kunne være interesseret i at have mig ansat. Så må du meget gerne skrive dem her, for ja det kunne måske være godt med lidt mere viden får jeg kaster mig ud i det:D

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Heltborg:

men det er da ingen hostin firma'er der vil have en 15 årig dreng der ikke har særlige meget forstadn på det, endnu..... (men ønsker at lære det)

men hvis du kender nogen der kunne være interesseret i at have mig ansat. Så må du meget gerne skrive dem her, for ja det kunne måske være godt med lidt mere viden får jeg kaster mig ud i det:D



Du kunne tilbyde at hjælpe til med nogle mindre ting, som lave fakturaer til kunder i 10 timer gratis om ugen og som modbetaling få 1 times lektion om ugen, hvad ved jeg ;) man kan altid være kreativ....

Fra vils
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er jo en mulighed;D

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Heltborg:

men det er da ingen hostin firma'er der vil have en 15 årig dreng der ikke har særlige meget forstadn på det, endnu..... (men ønsker at lære det)

men hvis du kender nogen der kunne være interesseret i at have mig ansat. Så må du meget gerne skrive dem her, for ja det kunne måske være godt med lidt mere viden får jeg kaster mig ud i det:D

Tror jeg nu godt der var nogle der måske ville - ved ik med danmark, men andre steder, tror jeg egentligt ikke det ville være noget problem.

Dog måske prøv at tage en computer hjemme (gammel stationær, bærbar whatever) - installer centos på den (server version) - og rod med det, det kunne jo være du lærte noget den vej også :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra vils
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :

tror ikke der med at sætte serveren op er det sværeste da min storebror er lidt en "nørd" på den gode måde, så det ville ham nemt kunne gøre så jeg kan finde ud af det:D

- det er mere alt det andet firma halløj

hvad man gør med løn er det noget man skal fortælle et sted? når det bliver et enkel mands firma er der så noget der hedder løn eller hedder det bare fortjeneste og skal det registreres et sted?

moms? skat? osv

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Heltborg:

tror ikke der med at sætte serveren op er det sværeste da min storebror er lidt en "nørd" på den gode måde, så det ville ham nemt kunne gøre så jeg kan finde ud af det:D

- det er mere alt det andet firma halløj

hvad man gør med løn er det noget man skal fortælle et sted? når det bliver et enkel mands firma er der så noget der hedder løn eller hedder det bare fortjeneste og skal det registreres et sted?

moms? skat? osv

  • Tjener du penge: betal skat
  • Omsætter du for mere end 50k inden for 12 måneders periode (husk omsætning != overskud), så skal du moms-registreres (forstået på den måde, hvis du regner med at omsætte for 50k inden for 12 måneder, så skal du momsregistreres, ellers kommer det til at gøre ondt :) )
  • Er du ikke moms-registreret kan du ikke opkræve moms

Resten kan jeg ikke svare på, jeg bor i holland, og har hollandsk firma - så kender mest til de regler

Men 'bare' fordi din storebror er nørd, ville det jo være godt at dig som gerne vil starte firma'et egentligt ved hvad det er du laver, og hvordan du fixer problemer, hvis de opstår, eller ændre ting hvis de er krævet :) Din storebror kan jo ikke altid stå til din rådighed ;)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra vils
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:
Men 'bare' fordi din storebror er nørd, ville det jo være godt at dig som gerne vil starte firma'et egentligt ved hvad det er du laver, og hvordan du fixer problemer, hvis de opstår, eller ændre ting hvis de er krævet :) Din storebror kan jo ikke altid stå til din rådighed ;)

havde nu også bare tænkt mig han skulle lære mig det:D

men tak for svaret

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)