Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig webdesign?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved I om nogen sted som man kan få MEGA billig webdesign? Er der måske nogen website for freelance webdesignere under uddannelse?

Jeg har ide om hvordan min website skal se ud, men mangler koder med øjne for design til finishering af looket.

Det er en super simple website som jeg mangler at få lavet med få sub-pages i wordpress. Jeg har hosting og det hele....

Det var en som jeg "kender" som skulle lave den for 3000, men da det er en mega simplet site, vurderer jeg hvis man kan få den lavet lidt billigere?

Mit projekt vil så udvikles med tiden og blive mere om sig selv, og når det sker så vil jeg mangle min webdesigner igen, og forhåbentlig kan så give flere penge på den tidspunkt.

Jeg bliver meget tankmældig for alt info som helst. Jeg er ikke dansker så jeg kender ikke særlig godt "området" her eller hvar man skal søge.

Mvh og på forehand tak!

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er så simpelt, og du samtidigt ikke vil smide mere end 3000 kr. efter det, kan du vel selv lave det? Nu er jeg ikke ekspert på området, men du kunne lege lidt med nogle af de mange opensource muligheder (eksempelvis wix.com). Alternativt kunne du finde en udenlandsk freelancer.

Mvh Lasse

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hop evt. ind forbi themeforest.net og se om du kan støve noget op.
Der er glimrende support på de enkelte temaer og i snit ligger de kun på 40$.

Fra Ishøj
Tilmeldt 22. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er uddannet webintegrator og læser i øjeblikket til datamatiker. Hvis ikke du har fået det lavet endnu, skal vi nok finde en billigere pris :-)

Fra Haderslev
Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Express-sites Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidierla.

Det er dejligt for alle webdesignere at du allerede ved hvordan sitet skal se ud.

Hvis du har mulighed for det så kan du med glæde sende mig mere info på:

mail@express-sites.com

Og så kan vi se om vi kan finde på noget :)

Mvh.


Frederik Andresen.

Express-sites web design.

mail: mail@express-sites.com

Freelance Web Design. www.express-sites.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)