Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal mit næste skridt være?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder som en god ide med dealsites men syntes ikke du skal spørge om noget skal byttes, men altid en god ting at sende dem en mail en uge eller 14 dg senere og hører om alt var som forventet.

Det for dem til at føle du tager dem seriøst og at der er et menneske bag. Har de ikke liket din facebook kan du rolig sende et link i den mail.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kun en måde at finde ud af det på (: og hvis du prøver må du meget gerne give en opdate, det faktisk ret spændende når det er inden for dit område hvor det ikke vælter rundt med deals fra andre.

Men det kan godt være en go ide at prøve, men så de andre snakkede lidt om billederne måske lige slukke have et pift op for det så nok nemmere at få kunderne til at putte lidt mere i kurven når de shopper med dit gavekort, så sådan nogen ting skal lige klares først.

Men jeg vil sige, kig tilbage og prøv at find et mønster i hvornår ordrene står stille, fx påsken og så lav en deal som kan indløses i den periode.

Det værste der kan ske er at du får vildt travlt med at pakke i nogen dage også kunderne ikke hænger ved som faste kunder.
Og det bedste der kan ske er at du får vildt travlt med at pakke i nogen dage også kunderne bliver som faste kunder.

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes din hjemmeside er rigtig flot.
Mht marketing er det bare med at være kreativ.
Du nævnte at du var parat til at bruge "deal" sites, hvor man typisk giver 30-50% rabat.
Hvad hvis du i stedet brugte de penge på følgende ide (ved ikke om det kan laves), men såfremt man trykker like i forbindelse med købet, så får man 10% rabat?
Så får du likes, eksponering på facebook + glade kunder, da de "let" og overraskende sparer penge. Du kan evt udvide med like og god anmeldelse giver 15% rabat :)

Du kan også lave Vistaprint tricket, mht at vedlægge et rabatkort sammen med kundens vare, der giver adgang til 30-50% rabat såfremt man køber igen inden for x antal dage.

Eller måske amazon.com tricket der viser mest populære produkter/ mest solgte produkter/ dem der købte x købte også x.

Hvis man er uvidende og skal købe en gave, er det rart at vide hvad der er "hot" inden for den verden pt. Det savner jeg i hvert fald selv nogle gange i forbindelse med gavekøb uden for mine interesseområder ;)

Håber ovenstående kan bruges og dejligt at se din store iværksætterenergi!

Jeg ønsker dig god vind!

Fra København
Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina.
Flot hjemmeside, men jeg har lig nogle forslag.
Du har en stor banner på din forside som i virkeligheden er blot et billed, og man kan ikke trykke på den.
Jeg syns du feks kan tilføj en tekst hvor der stå "nyheder" på den også lad den linke til din nyheder.
For personligt var det den første ting jeg valgt og tryk på men det var skuffende at det blot var billed.
Lige en anden ting, på toppen af siden står der "hurtig levering" hurtig levering kan være alt fra 1 dag til 1 uge.
Jeg syns det er vigtigt at du skriver lidt mere præcis, 2-3 dages levering eller...
Venlig hilsen
Nab

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi talte sammen forleden dag, glemte jeg at sige en meget vigtig ting: du har startet din virksomhed op på et meget svært tidspunkt.

Normalt vil størstedelen af årets indtjening være i månederne november og december.

Men måske du kunne forsøge dig med sæsonvarer også. Solen er på vej, og det er tid til at flyve med drager, tage til stranden og i det hele taget lege udendørs.

Venligst

Brian Phillip

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Larsen:
Mht marketing er det bare med at være kreativ.

Tusinde tak for de gode råd. Jeg vil straks arbejde videre på de gode ideer!

 

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nab:
Flot hjemmeside, men jeg har lig nogle forslag.

Hej Nab.

Det vil jeg lige snakke med min designpartner om. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det :)

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Ph.:
Men måske du kunne forsøge dig med sæsonvarer også.

Hej Brian.

Tak for snakken den anden dag. Det var meget nyttig information og jeg kan nu bruge min viden fra mine adwordskampagner til at finde ud af hvad mine kunder efterspørger. Nogle af mine annoncer har været meget stille mens andre har haft 20 klik om dagen og jeg har nu valgt at udvide mit sortiment inde for de 3 grupper der har haft mange klik.

Sommervarerne er på vej :) Tak for tippet.

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes domænenavnet skal udstråle hvad det drejer sig om.

Alt for mange shops har intetsigende navne. Et friskt navn gerne ordleg husker man og man får lyst til at se siden. En bekendt har en shop der hedder www.tralaleg.dk  (Børn og musik). jeg synes det er er genialt navn som rammer plet

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Møller:
Jeg synes domænenavnet skal udstråle hvad det drejer sig om.

Det har du fuldstændig ret i og jeg var også inde på en masse navne inden jeg endte med NordQ.

Grunden til at jeg endte med dette navn var at det på længere sigt er nemmere at ændre shoppens produkter. Jeg går feks med tanken om at der også skal være en masse lækre ting til mødre. Ammetøj, flotte tørklæder osv. Og så dur det bare ikke at hedde noget med leg eller børn synes jeg :)

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)