Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3D Rotations billeder, nemt at lave? Kan du hjælpe? :)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det overhovedet relevant med dit produkt?? Jeg tror du ville få mere ud af at få lavet nogle bedre stil billeder.

Teddy 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Teddy Carlsen:

Er det overhovedet relevant med dit produkt?? Jeg tror du ville få mere ud af at få lavet nogle bedre stil billeder.

Teddy 

Hvis man vil være med på beatet og være et skridt foran eller samme sted som sine konkurrenter, så er det relevant hvis du spørger mig.
Hvis du tjekker nedenstående link, så må du da indrømme at det ser skide godt ud? :)

http://360produkt.dk/?gclid=CJvRofqdtLYCFcF6cAodUQEAXA

/martin

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det ser godt ud, men sælger det flere hatte?? er det de ekstra omkostninger værd??

Min tanke er at til et produkt som en hat er det unødvendigt, stilbilleder er rigeligt.

Teddy 

 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Teddy.

Tjae .. Det er jo stadig udseendet der tæller, så om det er nødvendigt - Det mener jeg jo så, hvis alle andre webshops begynder at få det :)

Det var os kun til udvalgte produkter (mest solgte) ikke alle 300 forskellige produkter. :)

/Martin

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Teddy Carlsen:
Ja det ser godt ud, men sælger det flere hatte?? er det de ekstra omkostninger værd??

Jeg kender gutterne bag Trendshots, de lavede lidt for sjov en test på kørende webshop, hvor de lavede 3D foto på en vare. Varen var tidligere blandt de mindst solgte på shoppen, men efter den fik 360 grader foto, gik der en måned og så var den blandt de bedst sælgende produkter på shoppen.
Mener det var en jakke, det drejede sig om.

Men ja, der er bestemt tilfælde hvor 360 graders billeder, giver markant mere salg.

I øvrigt ligner det at SmartGuy har lavet 360 graders foto eller catwalk videoer på alle deres produkter. Det ville jeg ikke tro de gjorde hvis ikke de vidste det kunne betale sig.

 

 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Teddy.

Vidste jeg ikke engang de var begyndt på. Super fedt, hehe :)

Tak for svar.

/Martin

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mener vist til Lundsby ;)

Det må jo komme an på cost benefit?? smartguy bruger 3d til rygsække, sko og hatte, og catwalk til tøj. Deres materiale producere de formegentligt selv inhouse, både til smart guy og girl så deres omkostninger er noget anderledes, hvilket deres omsætning jo nok også er trods alt. 

Det kunne være spændende at teste det ved at finde 15 produkter der sælger så ens som muligt, og så få lavet 3d på 5, nye lækre billeder på 5(syntes dine billeder ser hjemmelavede ud) og have de sidste 5 som kontrol gruppe.

Så ville der være masser af data til at vurdere det i forhold til, salg og omkostninger.

Teddy 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Teddy Carlsen:

Du mener vist til Lundsby ;)

Det må jo komme an på cost benefit?? smartguy bruger 3d til rygsække, sko og hatte, og catwalk til tøj. Deres materiale producere de formegentligt selv inhouse, både til smart guy og girl så deres omkostninger er noget anderledes, hvilket deres omsætning jo nok også er trods alt. 

Det kunne være spændende at teste det ved at finde 15 produkter der sælger så ens som muligt, og så få lavet 3d på 5, nye lækre billeder på 5(syntes dine billeder ser hjemmelavede ud) og have de sidste 5 som kontrol gruppe.

Så ville der være masser af data til at vurdere det i forhold til, salg og omkostninger.

Teddy 

Ja skrev lige forkert navn beklager.

Jeg har selv taget mine billeder og smidt dem igennem Photoshop, så ja de er hjemmelavet. Dog har jeg også fået taget billeder af forskellige fotografer og det de har leveret med hvid baggrund, har ikke været meget pænere end hvad jeg selv er i stand til at lave nu. I hvert fald ikke nok til jeg gider bruge en formue på produkt billeder hos en fotograf og har aldrig fået kritik eller hørt noget negativt om de billeder jeg tager.

Kunne være interessant og lave en lille statistik ud af det, men tror bare jeg ser om jeg kan finde nogen, der kan lave dem billigt til mig og så prøver jeg det af. Jeg er næsten overbevist om at det ikke har en negativ effekt på min omsætning :)

/Martin

Tilmeldt 29. Dec 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

If you are searching a 360 product photography software, then I would like to suggest you to use Movense App which allows E-commerce and product selling websites to capture and show 360 products spins online.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)