Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop med kun ét produkt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra San Francisco, Californien
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej skønne Aminoer. :) 

Jeg sidder her og er lige ved at kyle computeren ud ad vinduet, fordi jeg ikke kan finde en løsning på mit problem. Men så kom jeg i tanke om, at I normalt er så dygtige til at hjælpe herinde, så måske er der en, der kan hjælpe, inden det går ud over min stakkels computer. ;) 

Jeg sidder og er ved at sætte min webshop op, og jeg leder efter et simpelt tema/plugin, der kan hjælpe mig med at sælge ét produkt. Der er altså kun et produkt i shoppen, hvor man så kan vælge mellem 3 størrelser og 4 farver. As simple as that. 

Det tema/plugin, jeg er på jagt efter, skal lade mig sætte en shop op, hvor man på forsiden vælger farve og størrelser og så trykker "KØB" og kommer videre til betaling. Der vil naturligvis skulle være nogle undersider med info om produktet, virksomheden, blog osv., men forsiden skal bare tale til dem, der kommer for at købe! 1-2-3 - super simpelt. 

Kender nogle af jer til et tema, der kan dette? Jeg har indtil videre sat WooCommerce op i shoppen med Canvas temaet, men jeg synes sgu ikke, det vil, som jeg vil... 

Jeg håber, der er en, der kan hjælpe? Jeg får alle varerne hjem i næste uge, så det skal bare sættes op med det samme! 

Tak. :) 

Mvh. Celia

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du godt styr på wordpress, og er du sikker på det ikke kan rettes til i dit theme ?

Fra San Francisco, Californien
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det ok med Wordpress, men jeg kan ikke sætte det sådan op, som jeg også skriver... Jeg har ikke haft held med det so far, og det virker ikke til, at man kan det.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes der er en trist tendens til at forsimple ting...

hvis det var så simpelt som du får det til at lyde som, så forstår jeg ikke hvorfor du ikke bare selv har løst det og lavet din webshop for længe siden.

At lave en webshop er noget man bare gør lynhurtigt i et ellerandet CMS færdig arbejde...ja det er faktisk så simpelt at det er noget folk bare kan gøre i deres fritid...de behøver ikke engang få betaling for det.

Og så er det bare jeg tænker...er folk bare totalt ligeglade med kvaliteten af deres websites. Er usability og spændende hjemmesider en ting der hører fortiden til? Jeg tror bare den generelle standard på webshops falder og falder jo flere hu-hej-filde dyr webshops der lige bliver klasket op....Hvilket er en skam.

For det første mister folk tilliden til webshopping hvis der er overvejende antal dårlige/usikre webshops, hvilket går ud over alle webshops (også de gode).

For det andet drukner de få gode webshops i mængden af skrammel.

Som sagt...jeg synes det er en trist udvikling....

Fra San Francisco, Californien
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke interesseret i at betale mig fra det lige nu her. Jeg har investeret mange penge i det pt, så jeg vil bare gerne have det sat op. :) Jeg vil meget gerne geninvestere pengene, jeg tjener, i shoppen, så den med tiden bliver mere lækker! 

Så absolut et godt råd, bare ikke noget, der relevant lige med det samme. :)

Fra San Francisco, Californien
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

bumle90:

Jeg synes der er en trist tendens til at forsimple ting...

hvis det var så simpelt som du får det til at lyde som, så forstår jeg ikke hvorfor du ikke bare selv har løst det og lavet din webshop for længe siden.

At lave en webshop er noget man bare gør lynhurtigt i et ellerandet CMS færdig arbejde...ja det er faktisk så simpelt at det er noget folk bare kan gøre i deres fritid...de behøver ikke engang få betaling for det.

Og så er det bare jeg tænker...er folk bare totalt ligeglade med kvaliteten af deres websites. Er usability og spændende hjemmesider en ting der hører fortiden til? Jeg tror bare den generelle standard på webshops falder og falder jo flere hu-hej-filde dyr webshops der lige bliver klasket op....Hvilket er en skam.

For det første mister folk tilliden til webshopping hvis der er overvejende antal dårlige/usikre webshops, hvilket går ud over alle webshops (også de gode).

For det andet drukner de få gode webshops i mængden af skrammel.

Som sagt...jeg synes det er en trist udvikling....

Jeg forstår simpelthen ikke, hvad du snakker om. Tag venligst de sure opstød over på en anden tråd. :S 

Du skal ikke komme og beskylde min shop for at være noget skrammel! Bare fordi det ikke koster 50.000 kr. at få en overbetalt dansk programmør til at sætte den op, er den sgu ikke per definition dårligt. 

Folk går op i at få deres produkter til aftalt tid og aftalt sted. Så er den vist ikke længere. Og kan man levere det, så er det en succes. Om det så er eget design eller WooCommerce er HELT ligegyldigt. 

Og jeg leder rent faktisk efter gode råd her, ikke sure beskyldninger om det ene og det andet. Jesus Christ...

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Celia

Hvis du opgiver med dit eksisterende system, så vil vi kunne hjælpe hvis du skifter til vores CMSjet - den kan.

Du kan se et eksempel her

Tryk på den grønne knap og så havner direkte på betalingssiden.

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)