Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tømrermesteren her, har selv bygget hjemmesiden!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side, jeg synes dog godt at du kunne gøre billederne af jeres veludførte arbejde større på forsiden - så man hurtigt kan se ned i detaljer hvad i arbejder med :-)

Og så er billederne meget tunge - hver enkelt af de små billeder fylder 150 kb - inde på din side med Opgaver, fylder de fra 150-450 kb stykket. Det er meget, størrelsen taget i betragtning!

Billederne måtte godt kunne forstørres, og så tror jeg måske i skal kigge lidt på noget lysforhold og farver, når i fotograferer - evt. anskaffe jer et spejlrefleks kamera, hvis i ikke allerede har et? Gode billeder er jo jeres CV - en liste over ting i har lavet og udført. Derfor synes jeg det er vigtigt at de virker som en rigtig god appetitvækker :-)

Som andre også har skrevet, synes jeg også din side kunne drage nytte af en hvid baggrund bag teksten - det får teksten til at stå skarpere, og den vil være nemmere at læse og blive fanget af.

Du kunne evt. overveje at købe et design fra www.themeforest.net , selv er jeg ret pjattet med det design der hedder U-Design, da det kan ændres i en uendelighed, og tilpasses præcis det man ønsker. Du kan lave store flotte billedserier, og sætte siden op som du helt selv ønsker. Alle farver kan let ændres fra menuen, og hele designet er optimeret til Google.

Men jeg tror dog også du kan nå langt med dit nuværende design - godt arbejde, når man tænker på du bare har "kastet" dig ud i det :-)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres hjemmeside er rigtig flot!


Mht. til jeres kodning
Det vil være måske lidt bedre og lave en style fil i stedet for alt på hver side

Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Tømrer Fredericia - Mosegaard & Knudsen Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen !

Så har jeg leget lidt med baggrunden, jeg er ikke glad for den hvide, men har fundet en løsning uden mørke striber.

Jeg også ændret lidt på tekst størrelser m.m som forslået..

Det med billeder der skal forstørres, er et større arbejde som jeg vil se nærmere på senere hen.



I får alle tak for jeres hjælp og ros til min hjemmeside.

Mine sider: TømrerFredericia  - skrivsang.dk

Fra Kjellerup
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Microtracker.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes din side er rigtig flot og jeg checkede straks din adresse for at se om jeg kunne gøre brug af dit firma ...

Teksten står fint her men hvis du vil gøre teksten endnu bedre læsbar kan du mindske transparens i skrivefeltet eller sløre baggrunden i skrivefeltet.

Billederne er dog for tunge at loade - de kan komme til at fylde betydeligt mindre men du kan lave dem klikbare så interesserede kan få dem op i fuld størrelse.

Godt gået, tømrer!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)