Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på endnu en webshop. :)

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Det er så godt det kun er " Din " oplevelse, og ikke resten af Danmark.

Det var da en underlig kommentar? I det hele taget nogle mærkelige kommentarer du kommer med uden ret meget konstruktivt. Men fair nok.

Jeg har selv set eksempler på at netop det at bruge paypal, hvor folk f.eks. ikke kan betale med dankort betyder en hel del for konverterings procenten og jeg har også hørt om eksempler, hvor det ikke har betydet ret meget. Det afhænger helt af kundegruppen. Jeg ligger desværre ikke inde med konkret dokumentation på det, men søg lidt her i forummet og du kan finde adskillige eksempler på den diskussion - og jeg synes sådan set det er en ret fornuftig overvejelse at gøre sig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig godt gået. Imponerende arbejde, og siden virker meget troværdig.

De sidste engelske ord skal som tidligere nævnt lige oversættes, men ellers er du da godt på vej!

- Derudover ville jeg nok også vælge at få Dankort på som betalingsmulighed, men det er der selvfølgelig også omkostninger forbundet med.

Hvad er hjemmesiden lavet med, og hvor har du smykkerne fra. Du må gerne skrive en PB, hvis du vil. Så kunne jeg måske også finde på at komme med lidt ekstra feedback ;)

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Det er så godt det kun er " Din " oplevelse, og ikke resten af Danmark.

Det må jeg da ikke sige. Det kan godt være du mener det flinkt men det lyder da lidt ubehøvlet...

Tænk lige over at Mikkel prøver at hjælpe dig med din forretning for at du får en god oplevelse og så får han sådan en kommentar...

Fed tøjbutik! http://www.plndr.dk/?referer=47018

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel! Du kan få templaten på den her webshop på themeforrest for 360kr :) 

Fed tøjbutik! http://www.plndr.dk/?referer=47018

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas.S:
Tænk lige over at Mikkel prøver at hjælpe dig med din forretning for at du får en god oplevelse og så får han sådan en kommentar...

Tak Niklas. Det skal dog siges at det ikke er Michael's shop det handler om :-) 

Fra Internettet/Herning
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 60
Fra  Ohmy Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Mikkel Kongsfelt:
Og så ville jeg vælge en anden betalingsløsning, hvis jeg var jer. Det er min oplevelse at danskerne ikke bruger/kender paypal - og derfor ikke nødvendigvis stoler på det.

Det er så godt det kun er " Din " oplevelse, og ikke resten af Danmark.

Sjovt nok også MIN oplevelse af Paypal ;)

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas.S:

Hej Mikkel! Du kan få templaten på den her webshop på themeforrest for 360kr :) 

Men det gør den jo ikke nødvendigvis dårlig? Jeg er udmærket klar over at det er et færdigt theme - dermed også hans problem med at oversættelsen ikke er komplet. 
Men hvis det theme formår at give det udtryk, som han gerne vil, så er det da en glimrende løsning at komme igang med i modsætning til at bruge mange penge på et custom design. 
Jeg er personligt ikke støt på mange danske webshops der ligner, men det er da meget muligt at de er derude :-)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niklas.S:

Michael:
Det er så godt det kun er " Din " oplevelse, og ikke resten af Danmark.

Det må jeg da ikke sige. Det kan godt være du mener det flinkt men det lyder da lidt ubehøvlet...

Tænk lige over at Mikkel prøver at hjælpe dig med din forretning for at du får en god oplevelse og så får han sådan en kommentar...

'

Ja jeg er hvertilfalde rigtig taknemmelig for de svar jeg har fået indtil videre og syntes også det virkede ret underligt, den kommentar Michael kom med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dét tror jeg til gengæld var et svar til mig, fordi jeg spurgte, hvor designet kom fra ;)

- Vi er oppe på et par misforståelser efterhånden! :b

Virkelig fedt theme du har fundet, og tak for oplysningen Niklas.

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Lauridsen:
- Vi er oppe på et par misforståelser efterhånden! :b

He he. Sorry. Sådan går det, når der kommer for mange svar lige efter hinanden.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)