Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velkørende affiliateside sælges (cashback)

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nu kommet til det punkt hvor jeg skal videre. Nye ideer skal realiseres og udvikles og i den forbindelse, ønsker jeg at afhænde min kære point/cashback side.

Siden er velkørende og tjener gode penge til den der ønsker at overtage den. Meget lidt arbejde kræves for at vedligeholde den, så er du studerende ved siden af din virksomhed, eller har du fuldtidsarbejde, er det ikke en side, er vil kræve megen opmærksomhed.

Prisen er kun kr. 16.000 + moms da der ønskes en hurtig handel. Dertil skal siges, at indtjeningen er markant højere end den oplyste salgspris.

For yderligere information og fremsendelse af salgsprospekt med diverse oplysninger, send mig en PM via postsystemet her på Amino. Materialet må ikke videregives til anden part.

Jeg vil dog gøre opmærksom på, at useriøse henvendelser frabedes, så hvis du udelukkende er nysgerrig og uinteresseret i erhvervelse af siden, så undlad venligst at sende en PM Wink

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man se hvad man køber... link?
Hvad har den givet i indtjening de sidste 3 mdr?
Hvor meget arbejde vil du skyde på skal lægges i den pr uge?

Vel meget relevant at oplyse

Fra København V
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 54
Fra  temposervice.dk Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Link?

www.temposervice.dk - Dit Servicefirma

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Jeg er forstående overfor, at du ikke vil afsløre alt for meget i tråden, men jeg kunne godt bruge lidt mere info. Du skriver at det er et point / cashback side, men der mangler i det mindste noget information om emne og målgruppe for sitet.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Klik på mandens profil - så har i svaret :)

 

Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at sende din en privatbesked, men systemet siger du ikke tillader det?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sandt som Jesper Laugesen siger, linket findes under min profil. Modtager flere PM beskeder, så forstår ikke hvad der kan være galt, såfremt det for nogle ikke er muligt at sende sådan en.

Forstår godt at folk ønsker sidens navn eller link oplyst her i tråden, dog har jeg valgt at udlevere denne via enten en PM eller oplyst i det omtalte salgsprospekt. I dette salgsprospekt står samtlige af de andre oplysninger også - måske også flere end man har brug for. Ønsker at salget skal foregå "anonymt" så at sige, således det ikke kommer frem via eksempelvis søgninger på google osv. Det er unødvendig oplysning for ikke interesserede at den har været handlet  Smile

Send mig en PM og såfremt du er seriøst interesseret, så fremsender jeg gerne det omtalte salgsprospekt via mail. Svarer løbende på de indkomne PM beskeder.

Hvis der ellers er noget, så spørg endelig Smile

 

Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Arh nu ved jeg hvorfor...det er fordi app'en Amino har lavet afviser at sende dig personlige mails...sender en, når jeg kommer til en computer :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen Smile

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige tilføje, at de fleste af annoncørerne på siden, kræver du er momsregistreret.

 

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)