Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop til lille butik?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Det er jo en jungle derude, med alle de valgmuligheder man har ift. webshops. Magento, Prestashop, os-commerce, Woocommerce etc. etc.

Jeg er ret ny hvad angår webshops, så jeg søger noget der er nemt at administrere og oprette. Siden skal være enkel og overskuelig. Jeg kommer til at have 2-3 produktkategorier, hvor der i den ene kategori, vil være et sted mellem 15-30 varer. Disse varer skal være konfigurer-bare (Fx. størrelse og farve).

Hvad vil i anbefale jer at gå i krig med? Jeg har prøvet at lege lidt med Prestashop og Magento, men synes de virker lidt for uoverskuelige, og kan alt for meget ift. mit behov.

Jeg har ikke den store forstand på kodning og den slags, så den må meget gerne være så "kodefri" som muligt. Dandomains og Scannets webshops er heller ikke muligheder.

Så kort sagt: Hvad vil i anbefale, til en nybegynder uden de store krav, hvor det bare skal være nemt at gå til?

På forhånd tak for hjælpen.

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nybegynder - og det skal være nemt at gå til, så kan jeg anbefale dig Tictail. Se evt. videoen og prøv det af. Det er gratis og det er ekstrem brugervenligt.

www.tictail.com 

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark.

Jeg bruger selv prestashop: http://www.balutten.dk Jeg prøvet som dig også magento, men det var helt væk at arbejde med, for en tosse som mig! :) Dog kan jeg anbefalde du bruger tid på at sætte dig ind i prestashop, så lære du hurtigt de ting du skal bruge og dem du ikke skal! :) Dog skal jeg ikke komme med for meget når du nu ikke syntes det er det du har behov for, det er bare mine erfaringer og det er dem jeg har prøvet at arbejde med selv :) 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil prøve at kigge på det.

Hvis nogen skulle finde på at give et overslag på hvad det vil koste at få lavet, vil jeg også meget gerne høre mere herom.

Jeg er sådan set frisk nok på at lave det selv, men har siddet i et par dage nu, og revet mig i håret over Presta og Magento (og som jeg læser det, burde de være rimelig nemme at gå til). Så jeg "gider" ikke lave det for enhver pris.

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, PrestaShop er klart at anbefale til en lille butik.

Det er derudover også meget brugervenligt og nemt at forstå for nybegyndere. 

Held og lykke med shoppen :)

Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved du kan få sat en side op med det mest standart for ca 1500 kr alt efter hvordan og hvorledes du ønsker det :) Men så betaler du også kun for det minimale og det med opsætning af produkter osv :)

Kan godt følge dig, hvad med wordpress? det er der mange der bruger og syntes deres design er geniale :)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:
Det er derudover også meget brugervenligt og nemt at forstå for nybegyndere. 

Det er sikkert ret nemt, men det er bare som om at der er alt for mange valgmuligheder, og at de forvirre mere end de gavner. Ihvertfald når shoppen ikke skal være synderligt avanceret :-)

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det grundlæggende problem, der gælder for WordPress, PrestaShop, Magento etc. er at de alle bruger en model, hvor der skal kodes html, css etc. for at bygge shops og sites. Selvom der er rigtigt mange rigtigt gode forskellige moduler, templates m.m. der prøver at gøre tingene nemmere, så ender man altid tilbage ved at få at få tingene som man vil havde dem, så skal man kunne kode.

Det gør at der er rigtigt synd fordi det udelukker mange fra, at bygge deres egne sites.

Det vil vi rigtigt gerne lave om på i CloudSprout. Vi har bygget et system, hvor man i stedet for at kode, bygger det hele (DET HELE!!!) via drag-n drop.

For dig som webshop ejer er CloudSprout gratis, indtil du omsætter for over 3.750 kr. pr. måned, så koster det 375 kr. pr. måned. Selv når du kommer op og omsætte for 500.000 kr. pr. måned, så koster det stadig 375 kr. pr. måned.

CloudSprout er allerede idag et super system, men vi mangler meget nogle kom-i-gang sites, så det er nemt at gå til, dem er vi ved at få bygget. Det kan du læse om og få indflydelse på her: http://www.amino.dk/forums/t/193204.aspx?utm_source=NewMessagePostedToThread&utm_medium=email&utm_campaign=ForumReply&utm_content=posttextlink

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby.

Jeg prøver at kigge på det. Det ser interessant ud :-)

Lundsby:
Det grundlæggende problem, der gælder for WordPress, PrestaShop, Magento etc. er at de alle bruger en model, hvor der skal kodes html, css etc. for at bygge shops og sites. Selvom der er rigtigt mange rigtigt gode forskellige moduler, templates m.m. der prøver at gøre tingene nemmere, så ender man altid tilbage ved at få at få tingene som man vil havde dem, så skal man kunne kode.

Og lige præcis dette, er det jeg er træt af. Systemerne kan næsten for meget, men kræver alligevel at man ved en del.

Edit: Jeg er selvfølgelig godt klar over at du skal tjene til dagen og vejen, men månedlige udgifter til webshop (udover indløsningsaftaler, gateways etc.) er jeg helst fri for. Så vil jeg faktisk hellere betale mig fra at få lavet en shop, som så er min egen.

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)