Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender surftown og opencart.com?? Er det nemt at lave sin egen webshop?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne starte en lille webshop. Men det skal være nemt at få den op at køre. Hvor mange timer skal jeg regne med at bruge på at lave en SIMPEL webshop? Paypal som betalingsmulighed først.

og er det nemt med opencart.com. Hvordan fungerer det?

1 jeg køber plads på webhotel og domæne

2 ?? Hvad så. Går man så ind på opencart.com og downloader noget til sit domæne? Praksis tips modtages.

og er der andre sider der er nemmere at gå til??

Mvh.Sanja

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nemmeste er hvis du køber et webhotel med Opencart 1-klik installer, så det er nemt at installere. Jeg kan hjælpe dig med et til 249 kr. / år, og laver gerne installationen for dig.

Ud over webhotel og domænenavn, får du behov for et theme/webdesign. Det kan købes hos themeforest til små penge: http://themeforest.net/category/ecommerce/opencart 

Husk at tjekke om themet passer til den version af opencart du installerer.

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ej jeg synes det lyder vildt besværligt.

Jeg troede faktisk, at jeg bare skulle købe et domæne og så downloade opencart. og så wupti kunne jeg bruge nogle skabeloner.

Er det så 123.hjemmeside.dk jeg skal henvende mig til? 

Det skulle bare helst næsten ikke koste noget pr. måned. Surftown sagde, at jeg kunne få domæne og hosting til 10 kr pr måned. + 120 i opretelse. 

Det du nu tilbyder, er det en færdig webshop  til 249 om året? Jeg forstår det ikke helt. 

Mvh.Sanja

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ikke helt så nemt som bare at downloade og sætte det op med et wupti. Du skal ændre sproget til dansk med en sprogpakke, som du skal hente. Du skal sætte valuta-betaling op, du skal sætte fragt op og en masse andre småting. Det tager mange effektive timer at sætte op og sætte sig ind i. Det altså ikke noget du lige gør søndag aften, inden går i seng. 

Ved ikke om 123.hjemmeside tilbyder webshops, men jeg tvivler på det. Generelt er 123.hjemmeside ikke for folk der vil noget seriøst (efter min mening). 

Du kan godt finde gratis openhcart theme der fungere og ser pæne ud.

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det lyder ikke som om du hverken gider bruge tid eller penge på det, hvis du ikke vil det skal du nok finde dig noget andet at lave, man laver ikke bare en webshop, den skal konstant optimeres og vedligeholdes, der skal laves rigtig meget for at din kommende webshop blier en success.

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jo jeg vil noget seriøst. men jeg har et fuldtidsjob ved siden af. det skal være et bierhverv. jeg har en idé jeg gerne vil afprøve...

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

zaggisanja:

jo jeg vil noget seriøst. men jeg har et fuldtidsjob ved siden af. det skal være et bierhverv. jeg har en idé jeg gerne vil afprøve...

Så 37 timers fuldtidjob, og 43 timer bierhverv, det kan vi andre ihvertfald klare! Big Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da pudsigt som folk svarer ulødigt og en anelse hoverende. Jeg er her for at blive klogere på nogle ting. - og jeg er ny i denne branche. Det skal ikke forveksles med at være useriøs eller ikke at ville bruge tid på det.

Jeg er ikke interesseret i at bygge et verdensfirma op - jeg har mit faste job og to børn under 2 år og et hus. Der er masser at se til. Jeg har dog også en hobby, som jeg lige så godt kan se om der faktisk er et marked indenfor. - Derfor stiller jeg nogle spørgsmål til hvordan man kan få noget op at køre på lavt blus til rimelige penge. That's all..

Mvh.Sanja

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sanja, hvis du INGEN viden har indenfor området, så prøv at lave nogle google søgninger :)

Søg på "hvordan laver min sin egen webshop" osv osv.

Også læs lidt, bare et par dage / en uge måske, også når du har samlet en bunke noter og en MASSE spørgsmål, så spørg om ALT på en gang i en tråd, også er jeg sikker på du nok skal få en masse seriøse og gode svar :-)

Og hvem ved, måske der er nogle af webshop nørderne der endda vil skrive lidt privat med dig om diverse problemer du render ind i :)


Mit indlæg skal ikke forstås flabet Sanja, bestemt ikke!

Det mere for din egen skyld - Lidt viden hjælper dig et godt stykke hen af vejen :)

Hvis du vil have nogle links af mig til et par blogs / indlæg, så send mig en PM (privat besked ved at klikke på mit navn herinde og sende en besked) - Så sender jeg dig nogle i aften eller i morgen tidlig engang :-)!

(Jeg har ikke en webshop selv, men jeg kan godt opsnuse nogen blog indlæg og indlæg herinde til dig om emnet :) )!

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Struer
Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt WooCommerce på WordPress med et tema fra samme firma så er du godt kørende i løbet af en time som helt nybegynder vil jeg tro.

Samtidigt kan du få en butik der ser ti gange så godt ud som de gængse shopping løsninger tilgængelige også er det gratis undtagen temaet.

Ellers er du velkommen til at oprette en gratis blog på wordpress - hosting dot dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)