Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min side er blevet hacket, har nogen prøvet dette?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Min wordpress side er blevet hacket. Man kan fortsæt godt komme direkte ind på siden, men problemet er i google. Når man klikker på et af mine organiske resultater i google kommer man ikke ind på min side, i stedet kommer man ind på en online søgning på gambling på denne side: http://notfound.iownyour.org/. Problemet er der i safari, IE og Firefox, men jeg har ikke fundet det i chrome. 

Er der nogen som har oplevet dette og har en løsning på hvordan jeg fixer det?

Jesper

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Sjovt du siger det. Jeg oplevede præcist det samme for en måneds tid siden med en af mine hjemmesider. Den linkede ikke til samme side som din, men problemet var på alle andre måder den samme. Den eneste måde jeg kunne rette fejlen på var at tage et packup af alt indholdet, også installere et nyt wordpress på den - En hel dag desværre spildt på det!

- Thomas L.

 

Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Problemet er meget kendt. Husk at brug sikkerheds plugins / ligge på en god server.

Hvis du benytter en af de kendte leverandøre i DK, eksempelvis UnoEuro, har de backup. Normalt tager de et lille fee for at tage backup.

Hvis du ikke har lavet rettelser, bed dem køre din backup en 2-3 uger tilbage (data + database).

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hedder din side? Vil godt prøve og se om jeg kan finde dit sikkerhedshul, så det kan blive lukket hos dig og andre.

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Som regelt når dette sker - Så er det pga der er blevet pillet i din htaccess fil.

Så prøv at tjek denne igennem :-)

Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

og så er der altid øget risiko for SQL-injection og lignende, når man bruger 3. parts plugins, hvilket man ikke rigtig kommer uden om med Wordpress.
Husk at holde plugins opdaterede, og slet de plugins du ikke bruger.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det løser jo ikke mandens problem.
Rettelse
Og ændring fra dem som har lavet miseren

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 04:10
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jesper, har du din kode i et versionsstyringssystem (f.eks. git, svn eller lignende)? I så fald så check om der er forskel fra tidligere versionner af din kode og til den der ligger på serveren nu, så kan du måske finde ud af hvilket plugin hullet er i. Du kan selvfølgelig osgå bruge en backup hvis du har en sådan liggende.

Kig i koden når du henter forsiden om der er en henvisning til den gambling side, hvis der ikke er det så er det nok i din htaccess fil som andre også nævner, forudsat at du bruger apache som webserver.

Find a good Nexus 7 dock either official ASUS produced or cheaper 3rd party ones.

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)