Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminos selvvalgte "eksperter"

Side 2 ud af 7 (70 indlæg)
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 21:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nicolaj. Den er god.
Selvfølgelig er man ansvarlig for sin egen handlinger og beslutninger og ingen andre.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

@Olina: Det er naturligvis altid ærgeligt, når man bruger penge på et individ, der viser sig ikke at levere varen. Men du skal nok bare være glad for, at der trods alt kun er tale om 500 kroner. Wink

Selv spildte jeg sammenlagt 20.000 kroner på en programmør, som i årevis har ført sig frem her på Amino, men som viste sig at have det hele i munden og desværre var en rigtig skidt og helt igennem rådden og uærlig person. Meget trist!

Jeg skal i øvrigt ikke gøre mig til dommer over ham, der startede den pågældende tråd, som du deltog i. Hans "guide" virker højst sandsynligt i en vis tidsperiode, så hvis man har et midlertidigt website, fungerer det sikkert fint. Jeg ville bare ikke bruge hans metode på en side, som man har langsigtede planer med.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Volt & Volume:


Jeg skal i øvrigt ikke gøre mig til dommer over ham, der startede den pågældende tråd, som du deltog i. Hans "guide" virker højst sandsynligt i en vis tidsperiode, så hvis man har et midlertidigt website, fungerer det sikkert fint. Jeg ville bare ikke bruge hans metode på en side, som man har langsigtede planer med.




Eller hvis man nogensinde har betalt for en adwordsreklamer, er man nok også interesseret i at få value for pengene.
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Volt & Volume:
Jeg skal i øvrigt ikke gøre mig til dommer over ham, der startede den pågældende tråd, som du deltog i. Hans "guide" virker højst sandsynligt i en vis tidsperiode, så hvis man har et midlertidigt website, fungerer det sikkert fint. Jeg ville bare ikke bruge hans metode på en side, som man har langsigtede planer med.

Hvis det så blot var een side man fik spoleret flere muligheder med.
Men det gælder faktisk hele din adsense-konto / identitet som man sætter på spil, og dermed alle fremtidige muligheder for at lave en indtjening via Adsense.

Jeg skrev i pågældende tråd en lang advarsel, og holdt i en sober tone, syntes jeg, med det eneste resultat at blive skældt ørene fulde for at være fuld af smålighed...

Så jeg er faktisk en Ekspert, bare med en anden agenda, og så er man faktisk ligevidt...

Men godt du har set lyset Olina, en skam at det kostede dig 500,-.
Men det er trods alt billige lærepenge ifht så mange andre.

Du har mulighed for at trække pengene retur via Paypal, hvis du er blevet lovet et andet produkt end det du har fået, også selvom det gælder en Ebog. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle

Jeg ved godt du snakker om mig, og hæng mig gerne ud. :-)

Jeg købte bogen, jeg fulgte bogen, og jeg tjener penge... Er det nu forkert at dele sine erfaringer? Smile

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Deleuran:

Volt & Volume:
Jeg skal i øvrigt ikke gøre mig til dommer over ham, der startede den pågældende tråd, som du deltog i. Hans "guide" virker højst sandsynligt i en vis tidsperiode, så hvis man har et midlertidigt website, fungerer det sikkert fint. Jeg ville bare ikke bruge hans metode på en side, som man har langsigtede planer med.


Hvis det så blot var een side man fik spoleret flere muligheder med.
Men det gælder faktisk hele din adsense-konto / identitet som man sætter på spil, og dermed alle fremtidige muligheder for at lave en indtjening via Adsense.


Jeg skrev i pågældende tråd en lang advarsel, og holdt i en sober tone, syntes jeg, med det eneste resultat at blive skældt ørene fulde for at være fuld af smålighed...


Så jeg er faktisk en Ekspert, bare med en anden agenda, og så er man faktisk ligevidt...


Men godt du har set lyset Olina, en skam at det kostede dig 500,-.
Men det er trods alt billige lærepenge ifht så mange andre.


Du har mulighed for at trække pengene retur via Paypal, hvis du er blevet lovet et andet produkt end det du har fået, også selvom det gælder en Ebog. 



Tak for info, vil jeg prøve at se på min paypal konto, hvor henne er det, på selv betalingen ?

Folk misforstår denne tråd fuldstændig måske fordi de ikke kan få ilt eller bare ikke vil.

Fuck de 500 kr og ja det var min egen skyld, har bare efterfølgende tænkt havde en med forstand fx dig testet denne bog var der aldrig blevet solgt et eksemplar.

Dårliigt for sælger men godt for mange amino brugere og for ideen med adsense.

For sidste gang, opfordrer med denne tråd bare til at passe på med at udtale sig om noget man ikke ved noget om det kan være folk er så dumme at tro på dig.



Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Internexus:

Hej Alle


Jeg ved godt du snakker om mig, og hæng mig gerne ud. :-)


Jeg købte bogen, jeg fulgte bogen, og jeg tjener penge... Er det nu forkert at dele sine erfaringer? Smile



Jo men du ved jo også godt ingen for noget ud af det udover dig så google kommer og tag dig r.... en sen nat.

Det er jo ikke en forretning men et hul i et system, der bliver lukket!
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Deleuran:
Du har mulighed for at trække pengene retur via Paypal, hvis du er blevet lovet et andet produkt end det du har fået, også selvom det gælder en Ebog. 

 

Der tager du fejl. Her er hvad Paypal selv skriver =

Undtagelser
Du er ikke dækket af køberbeskyttelse, hvis du har købt varer, der strider imod PayPals og eBays brugeraftaler, ikke-fysiske varer (f.eks. digitale varer eller tjenester), ejendomme, virksomheder, køretøjer, specialfremstillede varer, fly- og andre rejsebilletter og varer, der svarer til kontanter (f.eks. gavekort).

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Olina:
Jo men du ved jo også godt ingen for noget ud af det udover dig så google kommer og tag dig r.... en sen nat.

Ikke forstået? :-)

Olina:
Det er jo ikke en forretning men et hul i et system, der bliver lukket!

Mhmm... Du fik afvide at bogen kan hjælpe dig med at tjene penge på Adsence. Og det kan den, hvor er problemet?

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Internexus:

Olina:
Jo men du ved jo også godt ingen for noget ud af det udover dig så google kommer og tag dig r.... en sen nat.


Ikke forstået? :-)


Olina:
Det er jo ikke en forretning men et hul i et system, der bliver lukket!


Mhmm... Du fik afvide at bogen kan hjælpe dig med at tjene penge på Adsence. Og det kan den, hvor er problemet?



Det er korrekt, men måden er jo ikke helt fin i kanten, skal ikke gøre mig klog på det, kan kun sige hvad jeg syntes :)
Side 2 ud af 7 (70 indlæg)