Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminos selvvalgte "eksperter"

Side 3 ud af 7 (70 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Deleuran:
Hvis det så blot var een side man fik spoleret flere muligheder med.
Men det gælder faktisk hele din adsense-konto / identitet som man sætter på spil, og dermed alle fremtidige muligheder for at lave en indtjening via Adsense.

Av! Det vidste jeg godt nok ikke. Men god info til dem, der har Adsense-sider.

For mit eget vedkommende er det så slet ikke relevant. Jeg har helt fravalgt Google Adsense og fokuserer udelukkende på Affiliate (Amazon, iTunes, Ticketsnow, etc.).

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvem andre er glade for deres køb ?

- og hvem andre er ikke glade for deres køb ?
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe Olina det kan jeg også Stick out tongue - Jeg er SEO mand og ikke adsence gut.. Faktisk har jeg aldrig brugt adsence så meget... Før nu dog..

Men metoden virker, og hvis min account nu skulle blive lukket en dag, tja... så er det vel ikke jordens undergang :-)

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Det er rigtig nok kloge åge, meeen du gjorde lige dig selv til mr jeg chekcer og vender tilbage, jeg er også bare så dum at tro at du havde forstand på det, for du er altid her og der og alle vejne med dit lille øl trick.

Bruger ikke adsense så tænkte jeg venter sku lige til en af eksperterne vender tilbage.

Og JA det er min egen skyld, mit eget ansvar kan bare heller ikke løbe fra det var sådan det gik til.

Har efter tænkt hmm, måske folk skal holde lav profil hvis de ikke ved en skid om hvad de tester og spiller kloge på.

Deeet vaaaar baaaare det!
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ehm... Hvad har jeg sagt? :-) Kan du Citér mig lidt? I min anmeldelse, hvor jeg har indikeret jeg er ekspert på nogen måder? :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Olina:
Hvem andre er glade for deres køb ?

Jeg er glad for mit køb. Jeg købte dog heller ikke bogen fordi jeg troede at jeg havde fundet et pengetræ, der bare dryssede penge ned hver gang man får lyst til at ryste det. Jeg købte den fordi jeg synes sælger havde fået en særdeles hård medfart (begrundet eller ej), og at han sin alder til trods, havde håndteret hele sagen vildt køligt. Det aftvang så meget respekt fra min side, at jeg havde lyst til at være med til at give ham succes med sit bogsalg. Især fordi beløbet var så lavt. Og det fortryder jeg ikke.

Efter at have læste "bogen" et par gange, kunne jeg godt regne ud at der ikke var meget værdi for dem der skulle betale gildet, og det derfor ikke er en metode jeg selv ville have lyst til at bruge. At det var konklusionen var egentlig også nogenlunde hvad jeg havde forventet allerede fra første indlæg i første tråd, så det kom ikke som nogen overraskelse. 

På det tidspunkt du selv vælger at købe bogen, mener jeg at der er sået så meget tvivl om metoden, at du allerede der burde have sagt nej tak. Men du valgte at ignorere kritikerne, og fokusere på ham der havde tjent lidt byttepenge på et par dage. Det er en klassisk mekanisme, som du ikke er den første der er faldet for. Heller ikke den sidste. Vi vælger at lytte og tro på den vi vil, og dem der siger det vi godt vil høre. Dem der siger det vi ikke vil høre, tager nok fejl. Helt klassisk. At du valgte at lytte til den ret lille gruppe der var positive, var dit helt eget valg. 

Både kritikerne og dem der taler positivt om metoden, har ret. Man skal dog gøre op med sig selv om man vil tage chancen, og om man mener at det er etisk korrekt. Selvom der er mange der er klar til at fortælle alle andre hvor etiske de skal være. er det dog op til den enkelte at træffe dette valg.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Internexus:

Ehm... Hvad har jeg sagt? :-) Kan du Citér mig lidt? I min anmeldelse, hvor jeg har indikeret jeg er ekspert på nogen måder? :)



Kun mellem linierne, så nej du har ikke skrevet direkte JEG ER EKSPERT I ADSENSE.

Så du har din ryg fri, præcis som din nye indkomst :) du er renere end rolf!
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Olina, jeg går faktisk bare og venter på at du indser at du selv har begået en fejl :-)

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
igang:

Olina:
Hvem andre er glade for deres køb ?


Jeg er glad for mit køb. Jeg købte dog heller ikke bogen fordi jeg troede at jeg havde fundet et pengetræ, der bare dryssede penge ned hver gang man får lyst til at ryste det. Jeg købte den fordi jeg synes sælger havde fået en særdeles hård medfart (begrundet eller ej), og at han sin alder til trods, havde håndteret hele sagen vildt køligt. Det aftvang så meget respekt fra min side, at jeg havde lyst til at være med til at give ham succes med sit bogsalg. Især fordi beløbet var så lavt. Og det fortryder jeg ikke.


Efter at have læste "bogen" et par gange, kunne jeg godt regne ud at der ikke var meget værdi for dem der skulle betale gildet, og det derfor ikke er en metode jeg selv ville have lyst til at bruge. At det var konklusionen var egentlig også nogenlunde hvad jeg havde forventet allerede fra første indlæg i første tråd, så det kom ikke som nogen overraskelse. 


På det tidspunkt du selv vælger at købe bogen, mener jeg at der er sået så meget tvivl om metoden, at du allerede der burde have sagt nej tak. Men du valgte at ignorere kritikerne, og fokusere på ham der havde tjent lidt byttepenge på et par dage. Det er en klassisk mekanisme, som du ikke er den første der er faldet for. Heller ikke den sidste. Vi vælger at lytte og tro på den vi vil, og dem der siger det vi godt vil høre. Dem der siger det vi ikke vil høre, tager nok fejl. Helt klassisk. At du valgte at lytte til den ret lille gruppe der var positive, var dit helt eget valg. 


Både kritikerne og dem der taler positivt om metoden, har ret. Man skal dog gøre op med sig selv om man vil tage chancen, og om man mener at det er etisk korrekt. Selvom der er mange der er klar til at fortælle alle andre hvor etiske de skal være. er det dog op til den enkelte at træffe dette valg.



Så fik vi også en selvvalgt psykolog i tråden, herligt, kan du ikke fortælle mig noget mere om mig selv jeg ikke ved?
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Olina:
Så fik vi også en selvvalgt psykolog i tråden, herligt, kan du ikke fortælle mig noget mere om mig selv jeg ikke ved?

Det kan du tro :o)

Det er lige så klassisk at bebrejde andre for de fejl vi har begået. Wink

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 3 ud af 7 (70 indlæg)