Hej, Jeg har en genial idé til et webprojekt, som jeg er i gang med at udvikle. Projektet er ikke lavet for at tjene så mange penge til at starte med, men jo længere hen af vejen vi kommer, desto mere tid har vi til at udvikle på forretningsmodellen. Derfor kommer vi til at køre projektet: uden omsætning og uden lønninger. Jeg vil gerne starte en virksomhed, da jeg som mange andre er bange for at hæfte personligt skal det være et selskab hvor jeg netop ikke skal hæfte personligt for noget. Mit spørgsmål er så: - Hvilket selskab skal jeg starte? Det er vigtigt at du ved følgende: - Jeg har ikke penge nok, til at starte et ApS - Det er et webprojekt, så det er born global Hvad skal jeg vælge? Et Ltd., Inc. eller er der en anden mulighed? Jeg har også hørt om noget kaldet virksomhedsordningen, hvad med det? Er der nogle venlig Amino'er, som kan hjælpe en hårdt arbejdende iværksætter? |
Et enkeltmandsfirma til at starte med, og derefter et ApS (hvilket jeg faktisk vil anbefale, du starter med, da det gør livet så meget lettere)
:-)
Thomas