Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og Matas

Side 6 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

john sommer:

Hej EntreprenørJan

BusinessMaroc:
Super - kan jeg også forvente svar på de andre spørgsmål?

Jeg synes ikke det er pænt af dig at overtage en anden mands tråd der så nu forsøges at få en ny drejning af dig!

Alle dine skriblerier - Folk skriver info. til dig som du alligevel vælger at se bort fra eller betvivler og du anmoder om dokumentation på snart det ene snart det andet - det er jo rent tidsrøveri Jan!    Wink

 

Nu skal du ikke begynde at krybe udenom John Sommer, repræsentant for Forever Living. Det jeg samler info omkring er PRÆCIS det der snakkes op i indlægget, men jeg ved godt det gør ondt, og jeg ved også godt at du ikke kan svare. Jeg vil bare have dig til at indrømme at du ikke ved det og du erkender at du ikke er bedre eller dårligere end andre der sælger kosmetiske produkter, hvorfor trådens oprindelige kritikpunkt falder til jorden lige præcis på dig og de produkter du sælger.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

4YouCan2:

Hæj, Business

BusinessMaroc:

Det er jo en ganske fin service.

Men det er jo ikke det jeg anfægter, jeg anfægter udtalelser der ikke dokumenteres.

90 dages garantien som beskrevet er jo en god sikkerhed for tilfredshed. Når man bare kan sende det tilbage og få sine kroner igen hvad er så dit problem med det forstår ikke. Du leder efter noget hvad går det ud på! 

Stiller du et spørgmål til noget jeg roser eller forstår du ikke hvilke udtalelser der ikke lægges information frem omkring?

Køb ren argan olie her

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej EntreprenørJan,

BusinessMaroc:
Nu skal du ikke begynde at krybe udenom John Sommer

Nu genkender jeg EntreprenørJan igen - Du forsøger at dreje debatten og den drejning du nu giver den vil jeg ikke ind på her.


Ps! Der gives ikke dokumentation for ovenstående!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hæj igen 

BusinessMaroc:
jeg anfægter udtalelser der ikke dokumenteres.

Jeg synes du driver folk lovlig meget rundt. Får du altid dokumentation på alt hvad du køber og er du altid mistænkelig når du køber dine vare ind for så er det da et andet problem synes jeg.
Handel er jo meget på baggrund af tillid ellers handler jeg ikke eks. synes jeg at både Allan og ham der med de 90 dages garantin lyder til at være fornuftige og tillidsvækkende du mistænkeliggør dem jo.

Der er jo mange eksempler på noget som vi køber der ikke er godt nok og nu også plastik i creme har du hørt om det hvorfor er der ingen der har fået det frem tidligere vi lever jo med udviklingen og erfaringer derfra gør os klogere ikke. Er det ikke bare sådan det er.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

john sommer:

Hej EntreprenørJan,

BusinessMaroc:
Nu skal du ikke begynde at krybe udenom John Sommer

Nu genkender jeg EntreprenørJan igen - Du forsøger at dreje debatten og den drejning du nu giver den vil jeg ikke ind på her.


Ps! Der gives ikke dokumentation for ovenstående!

Godt nok, så kan vi jo netop konstatere, som jo er emnet hvormed debatten er i gang og i forhold til trådstarter, at der IKKE er hold i dine udtalelser omkring at have støtte fra baglandet fra Forever Living.

Personligt konkluderer jeg så at du som repræsentant eller sælger af Forever Living produkter IKKE er istand til at redegøre for mindst 1 af produkterne du sælger, eller har i sortiment, og derfor må jeg også konkludere at såfremt du vil forsøge at sælge dette produkt til en kunde, så er du IKKE i stand at fortælle mere end hvad Forever Living postulerer og så er du jo ikke bedre end de ekspedienter der er i Matas som heller ikke har så dybdegående viden, men blot kommer til produktaftener hos producenterne eller lokalt et andet sted, for så at videreformidle oplysninger.

Jeg har IKKE fordrejet debatten, jeg har bare brugt en anden indgangsvnkel til at nå derhen hvor debatten har oprindelse, nemlig viden om det man sælger.

 

 

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BusinessMaroc:

Martin Slot:
Nej jeg ved ikke at der er millioner af mennesker der er blevet vildledt, for kigger man på mange af skeptikkerne herinde, så er det så sandelig ikke folk der er blevet vildledt, men folk der kender nogle. 

Hvis ikke du ved det, så læser du da ikke meget op på MLM/NM. For selvfølgelig er der mange der snydes af MLM/NM scams og her har du en liste med 400+ scams

http://www.slideshare.net/MLMAkSharma/mlm-scam-alert-companies-list

Og i øvrigt var Herbalife i sin tid en af de første til at få en større bøde for udokumenterede informationer til kunderne. Der er så senere rettet ind går jeg ud fra.

Der er jo ikke noget galt i at det er folk der kender folk der skriver om deres erfaringer. Men det er klart at det oftest ender i et mudret billede når man ikke har informationerne direkte fra den forurettede. Man kan ikke ændre på folks meninger og dem har de jo ret til at have, men det MLM/Nm folket kan gøre for at undgå den slags er, ikke at have for komplicerede afregnings- og bonusplaner og lade være med at rekruttere folk der ikke har evnerne til at indgå i MLM/NM.

Så der er vel noget om snakken, når nogle antyder at nogle MLM/NM folk er ganske pågående og/eller ikke er til at trænge ind til, det kan vi jo også se her på en af Amino´erne der "elsker" MLM.

Bonusplaner lægger jo netop op til rekruttering for enten at opnå en vis status/indtjening eller vedligeholde sådan, og der kan det være svært for nye mennesker der går ind i dette at holde en professionel tilgang til tingene.

Øhh læse op om MLM og NM nej det er der da ingen grund til. Linket du deler mener jeg er fuldkommen ligegyldigt, kender du nogle af de 4-500 der står på listen? Jeg mener ikke du kan læse dig til fornuft indenfor MLM, jeg mener heller ikke der er millioner der er blevet snydt. Jeg mener heller ikke du kan vurdere på forhånd hvem der er egnede til MLM. Afregningsmodeller er måske kompliceret, men er det så slemt at folk lige skal bruge noget tid på at forstå dem, det er trods alt tid der er vigtigst at investere i en mlm forretning. Hvis nye vil gøre som der bliver sagt, lytte og lære, så er alle bonusplanerne til at forstå.

Jeg mener nu ikke historier fra andre er så gode, hverken indenfor vores branche eller andet. Så når folk udtaler sig om andres erfaringer, så mener jeg ikke det er særlig brugbart. Jeg vil da meget gerne høre fra de forudrettede direkte, så man kan få præciseret hvad der gik galt. Har man taget de 700 nej'er for personligt og opgivet, eller...

Der er helt sikkert nogle MLM folk som er alt alt alt for påtrængende, at du henviser til en herinde forstår jeg ikke.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

4YouCan2:

Hæj igen 

BusinessMaroc:
jeg anfægter udtalelser der ikke dokumenteres.

Jeg synes du driver folk lovlig meget rundt. Får du altid dokumentation på alt hvad du køber og er du altid mistænkelig når du køber dine vare ind for så er det da et andet problem synes jeg.
Handel er jo meget på baggrund af tillid ellers handler jeg ikke eks. synes jeg at både Allan og ham der med de 90 dages garantin lyder til at være fornuftige og tillidsvækkende du mistænkeliggør dem jo.

Der er jo mange eksempler på noget som vi køber der ikke er godt nok og nu også plastik i creme har du hørt om det hvorfor er der ingen der har fået det frem tidligere vi lever jo med udviklingen og erfaringer derfra gør os klogere ikke. Er det ikke bare sådan det er.

Jeg synes ikke jeg driver folk rundt nogensteder, jeg afsøger blot information for at nå derhen at der reelt ikke er nogen der er bedre end andre når alt kommer til alt når man sammenligner almindelige Forever Living sælgere og så f.eks. ansatte i Matas.

Jeg mener ikke jeg mistænkeliggør nogen, når John Sommer hopper af, så er det som jeg altid har ment, at dem der hævder at vide mere og siger deres bagland ved mere, altid kommer til kort når tingene sættes på spidsen. John Sommer har jo ikke et bagland i Forever Living der vil bakke ham op i at give informationer, for så kommer de på dybt vand og det er muligt John Sommer trækker sig fordi han ved at de vil komme på dybt vand og Forever Living kan på ingen måde retfærdiggøre at anvende parabener i et produkt der er i 30ml størrelse.

Og når alt det så er sagt, så blev jeg også meget meget overrasket over mængden af plastik i de kosmetiske produkter, og du har ret m.h.t. udviklingen, men det kan ikke hjælpe noget at man accepterer ting som dette som værende en del af udviklingen, for enhver lærer fra barnsben af at man ikke smider plastik i naturen da det er skadeligt og svært nedbrydeligt. Det er på skoleskemaet, så der er INGEN undskyldninger for at industrien anvender det og industriens organisation SPT er bare svage og partiske, andet er der ikke at sige til det.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Øhh læse op om MLM og NM nej det er der da ingen grund til. Linket du deler mener jeg er fuldkommen ligegyldigt, kender du nogle af de 4-500 der står på listen? Jeg mener ikke du kan læse dig til fornuft indenfor MLM, jeg mener heller ikke der er millioner der er blevet snydt. Jeg mener heller ikke du kan vurdere på forhånd hvem der er egnede til MLM. Afregningsmodeller er måske kompliceret, men er det så slemt at folk lige skal bruge noget tid på at forstå dem, det er trods alt tid der er vigtigst at investere i en mlm forretning. Hvis nye vil gøre som der bliver sagt, lytte og lære, så er alle bonusplanerne til at forstå.

Jeg mener nu ikke historier fra andre er så gode, hverken indenfor vores branche eller andet. Så når folk udtaler sig om andres erfaringer, så mener jeg ikke det er særlig brugbart. Jeg vil da meget gerne høre fra de forudrettede direkte, så man kan få præciseret hvad der gik galt. Har man taget de 700 nej'er for personligt og opgivet, eller...

Der er helt sikkert nogle MLM folk som er alt alt alt for påtrængende, at du henviser til en herinde forstår jeg ikke.

Hvordan kan linket være fuldkomment ligegyldigt? Listen med 400+ MLM/NM scams er da noget der skader MLM/NM i almindelighed. Det er jo irrelevant om jeg kender nogle af de 400+ listede firmaer der laver multilevelmarketing scams eller ej.

Jeg mener nu ikke det er nødvendigt at fortælle dig at det ikke er alle mennesker lige beskåret at forstå matematik og det er ikke altid dem der lader sig signe op til MLM/NM har forstået bonusplanerne 100% - men "blot" vil i gang med at arbejde på at tjene penge og først senere finder ud af det måske ikke helt er dem alligevel, derfor mener jeg der ofte kan være chancer for vildledning.

Jeg ville gerne se hvor mange i en gruppe af 50 personer der efter 1 hvervemøde vil være i stand til at redegøre præcist for hvad der skal til for at opnår den succes som de informeres om. Jeg vil faktisk påstå at det er mindre end 10% - alene af den grund at mange i den vestlige verden i dag er ekstremt ringe til matematik og ikke gennemskuer det i hjernen og derved husker det.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BusinessMaroc:

Hvordan kan linket være fuldkomment ligegyldigt? Listen med 400+ MLM/NM scams er da noget der skader MLM/NM i almindelighed. Det er jo irrelevant om jeg kender nogle af de 400+ listede firmaer der laver multilevelmarketing scams eller ej.

Jeg mener nu ikke det er nødvendigt at fortælle dig at det ikke er alle mennesker lige beskåret at forstå matematik og det er ikke altid dem der lader sig signe op til MLM/NM har forstået bonusplanerne 100% - men "blot" vil i gang med at arbejde på at tjene penge og først senere finder ud af det måske ikke helt er dem alligevel, derfor mener jeg der ofte kan være chancer for vildledning.

Jeg ville gerne se hvor mange i en gruppe af 50 personer der efter 1 hvervemøde vil være i stand til at redegøre præcist for hvad der skal til for at opnår den succes som de informeres om. Jeg vil faktisk påstå at det er mindre end 10% - alene af den grund at mange i den vestlige verden i dag er ekstremt ringe til matematik og ikke gennemskuer det i hjernen og derved husker det.

Formentlig mindre end 10% men det beviser vel netop at det ikke er en hobby som man bare lige går igang med. Og der er jo ingen der skal gå ud og redegøre for det efter første møde, tværtimod. Det kræver i bund og grund uddannelse. Jeg vil nok vove at påstå at de færreste har forstået bonusplanerne inden de har signet sig op. Jeg kan godt følge din pointe omkring vildledning, og her kan man selvfølgelig sagtens bebrejde MLM, men jeg syntes generelt dem jeg anser for at vildlede er dem der siger det er nemt og hurtige penge. De er heldigvis sjældne.

Jeg mener stadig at alle vil kunne forklares en afregningsplan så den er feset ind på lystavlen.

Jeg er da helt enig i at scams skader MLM, og hvis det reelt er MLM forretninger på listen, ja så my bad. Jeg mener bare ikke man kan sammenligne forskellige scams som forsøger at dække sig ind under MLM med seriøse MLM forretninger.

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hæj igen

BusinessMaroc:
jeg afsøger blot information for at nå derhen at der reelt ikke er nogen der er bedre end andre

Nåe mon dog ikke man kan finde nogen der er forskellige fra hinanden, har du dokumentation for det eller er det bare din helt egen ud af luften draget konklusion !

Det er da ikke en måde at konkludere på og se nu selv var du overrasket over plast i creme men selv folk med din store viden vil med garanti  blive overrasket af den slags er jeg sikker på.

Er Forever ikke en af de helt store også set på verdensplan har jeg hørt mon dog ikke der er bare en der vil kunne kan hjælpe dig!

  

Side 6 ud af 11 (103 indlæg)