Nu skal du ikke begynde at krybe udenom John Sommer, repræsentant for Forever Living. Det jeg samler info omkring er PRÆCIS det der snakkes op i indlægget, men jeg ved godt det gør ondt, og jeg ved også godt at du ikke kan svare. Jeg vil bare have dig til at indrømme at du ikke ved det og du erkender at du ikke er bedre eller dårligere end andre der sælger kosmetiske produkter, hvorfor trådens oprindelige kritikpunkt falder til jorden lige præcis på dig og de produkter du sælger.
|
4YouCan2:Hæj, Business
BusinessMaroc:Det er jo en ganske fin service.
Men det er jo ikke det jeg anfægter, jeg anfægter udtalelser der ikke dokumenteres.
90 dages garantien som beskrevet er jo en god sikkerhed for tilfredshed. Når man bare kan sende det tilbage og få sine kroner igen hvad er så dit problem med det forstår ikke. Du leder efter noget hvad går det ud på!
Stiller du et spørgmål til noget jeg roser eller forstår du ikke hvilke udtalelser der ikke lægges information frem omkring?