Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adgang til administrationssiden (Magento)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 12:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det være rigtigt at man skal have en online Magento shop for at kunne få adgang til administrationssiden (backend) ?

Jeg har haft Magento shop i ½ år, det var på ingen måde et lykkeligt ægteskab, har nu flyttet shoppen, men backend må da stadig være der.

 

 

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 12:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikoline

Mener du, at du ikke længere har mulighed for at logge ind på administrations-delen på din Magento webshop efter du har flyttet webhotel?

Med venlig hilsen Mikael

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 12:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Devilfish Media:

Hej Nikoline

Mener du, at du ikke længere har mulighed for at logge ind på administrations-delen på din Magento webshop efter du har flyttet webhotel?

Med venlig hilsen Mikael

Ja lige netop.

Jeg brugte jo at skrive shoppens navn og så /admin men nu hvor shoppen er flyttet kan jeg jo ikke komme ind i Magento administrations-delen mere. Jeg tænker jo bare at administrations-delen jo ikke kan være væk, det må da være muligt at komme ind i den uden at have en shop... Eller tager jeg helt fejl.?

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 13:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du oplyse hvilken webshop der er tale om, et link?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 13:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at kontakte mig, så skal jeg tage et hurtigt kig. 

Tlf: 26816106

Email: martin@hojdan.dk

mvh Martin

/Højdan

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Jeg vil bede jer om at holde debatten på sporet og ikke begynde mudderkastning og angreb på hinanden.

Jeg har slettet en del indlæg og lader debatten fortsætte herfra.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Blikfang.com:
Kan det være rigtigt at man skal have en online Magento shop for at kunne få adgang til administrationssiden (backend) ?

Ja, det kræver en online magento shop at få adgang til magento-backend :-)

Blikfang.com:
Jeg har haft Magento shop i ½ år, det var på ingen måde et lykkeligt ægteskab, har nu flyttet shoppen, men backend må da stadig være der.

Du skal tale med din nye leverandør om hvordan du får adgang til backend på det nye system, det er ikke nødvendigvis på samme måde som på din gamle shop.

HTH
/Brian 

Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 48
Fra  Den Intelligente Krop Skrevet kl. 12:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Jeg vil bede jer om at holde debatten på sporet og ikke begynde mudderkastning og angreb på hinanden.

Jeg har slettet en del indlæg og lader debatten fortsætte herfra.

Fair nok... men trist at Amino i større og større grad er et free-rider sted for uærlige iværksættere/personer/firmaer. Der udelukkende er varm luft og ude på at hive penge ud af de øvrige deltagere. Som oftest er der noget om snakken, når 2 eller flere firmaer taler dårligt om et tredie.

Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 48
Fra  Den Intelligente Krop Skrevet kl. 12:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:
Ja, det kræver en online magento shop at få adgang til magento-backend :-)

Burde det ikke være muligt at tilgå shoppen via direkte IP, da det vel kun er DNS der er ændret?

Du skal tale med din nye leverandør om hvordan du får adgang til backend på det nye system, det er ikke nødvendigvis på samme måde som på din gamle shop.

Nicolines opråb, var som jeg læste det, at hun ikke kan komme til Magento backend, som [Navn fjernet af moderator] har haft kontrol over?!?

Mvh
Tommy 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 12:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Gernot:
Burde det ikke være muligt at tilgå shoppen via direkte IP, da det vel kun er DNS der er ændret

Måske, hvis det har været det eneste website på den ip, men det ved vi ikke.

Normalt vil det ikke være muligt idet der oftest er flere websites på en server og derfor vil den ikke svare med det korrekte site, hvis du blot tilgår via en ip-adresse.

Gernot:
Nicolines opråb, var som jeg læste det, at hun ikke kan komme til Magento backend,

Det læste jeg også, men hvis hun ikke længere har en Magentoshop, så kan hun ikke tilgå Magento backend - med mindre der er særlige forhold der gør sig gældende.
Hvis shoppen er flyttet til en anden udbyder, så giver det ikke rigtigt mening at skulle kunne tilgå den gamle backend. Med mindre de har glemt at få alle data ud - men det kan vi to ikke vide, vi kan kun gætte :-) 

De bedste hilsner
/Brian 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)