Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adgang til administrationssiden (Magento)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 12:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Gernot:
Fair nok... men trist at Amino i større og større grad er et free-rider sted for uærlige iværksættere/personer/firmaer

Hvis du mener der sker "uærligheder" i en debat, så brug "anmeld" funktionen, så kigger vi på det.

Lad os bevare denne tråd til trådstarters spørgsmål, du er velkommen til at oprette en ny tråd hvis du vil debattere Aminos retningslinier.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 13:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicoline

Din nye webshop er ikke en Magento webshop. Du skal som Brian siger tage kontakt til Dandomain som har lavet shoppen få dem til at hjælpe dig med adgang til administrations-delen.

Med venlig hilsen Mikael

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 13:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Devilfish Media:

Hej Nicoline

Din nye webshop er ikke en Magento webshop. Du skal som Brian siger tage kontakt til Dandomain som har lavet shoppen få dem til at hjælpe dig med adgang til administrations-delen.

Med venlig hilsen Mikael

 

Tak for alle jeres svar, ja jeg ved godt den nye shop ikke er en Magento shop.... Helt lost er jeg ikke.

Jeg kæmper dog pt med at få udbyder til at oplyse IP adr og så pege på et URL der er lavet til formålet. Eller bare give mig de få oplysninger fra backend jeg har brug for. Det er dog ikke nemt.

 

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 13:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Hej alle

Jeg vil bede jer om at holde debatten på sporet og ikke begynde mudderkastning og angreb på hinanden.

Jeg har slettet en del indlæg og lader debatten fortsætte herfra.

De bedste hilsner
/Brian 

 

Jeg vil lige sige 1000 tak fordi du valgte at åbne op igen.

 

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Blikfang.com:

Jeg kæmper dog pt med at få udbyder til at oplyse IP adr og så pege på et URL der er lavet til formålet.

Du skal være opmærksom på at selvom du peger en anden URL over på den gamle ip, så vil det sandsynligvis ikke virke. Magento har en base-url (blikfangskostumer.dk), som den vil redirecte dig til før du når til til backend. Prøv i stedet nedenstående, så er problemet løst om 10 minutter:

1) Åben Notesblok som administrator (gøres ved at højreklikke på ikonet og vælge "Kør som Administrator").

2) Klik på Filer oppe til venstre

3) Klik på Åben

4) Gå til c:\windows\system33\drivers\etc\ og åben filen "host". Hvis du ikke kan se noget i mappen, så skal du ændre dropdownen nede til højre fra "txt-dokumenter" til "Alle filer"

5) Indsæt følgende to linjer:

91.102.90.196 blikfangskostumer.dk
91.102.90.196 www.blikfangskostumer.dk

6) Gem filen

7) Luk alle dine browservinduer og gå ind på den gamle url for din administrations-side. Når du er færdig, skal du slette de to linjer og gemme filen igen.

Jeg har testet det og kan fint tilgå din gamle shop og administrationspanel (et screenshot kan ses her: http://screencast.com/t/DfTepOFLN ).

Det du har gjort, er at snyde din egen computer (og kun den) til at tro at domænet stadig peger på den gamle ip. Held og lykke med din næste shop og ikke mindst samarbejdspartner. 

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så har jeg ryddet op i tråden igen, det er sidste gang jeg bruger tid på det. Næste indlæg der angriber andre eller ikke er relevante for trådens spørgsmål giver en pause fra Amino og jeg låser tråden.

Jeg har også redigeret mit eget indlæg, så det ikke opfattes som opfordring til en ny debat.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Magento er en lortesystem med mindre men sidder og er programør brug dog wordpress i stedet det er super nemt og lige til at gå til :)
[irrelevant spam-link fjernet af moderator] 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)