Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunder fuldføre ikke køb - Ewire betalings løsning

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Fra  PrettyPlease Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Efter at have haft min webshop kørende i halvanden måneds tid er jeg nu ved at se kunder i butikken. 

Mit problem er dog at jeg de sidste par dage har haft en del kunder som ikke har fuldført deres køb. 
De stopper alle op samme sted lige før betalingen og jeg er på den bekostning gået glip af en ganske fornuftig omsætning

Jeg benytter mig af Dandomains webshop og har en aftale med Ewire.
Kan det være fordi jeg benytter mig af Ewire som betalings løsning hvor man som kunde først skal oprette sig inden man kan fuldføre et køb?
Er der nogen der har erfaringer med dette og hvilke betalings løsninger kan man med fordel ellers benytte sig af som nyopstartet?

Fra Ballerup
Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Nikmi Import Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror helt klart at det kan spille en rolle :)

Men du skal også huske at der er mange der har det med at tilføje ting til indkøbskurven men aldrig fuldfører købet. Uden at vide at vi som webshops ejere sidder og spionerer på vores sides aktivitet og håber at de går fra at fylde kurven til rent faktisk at købe de ting de ser på! :D

Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Fra  PrettyPlease Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, den er jeg helt klart med på. 

I dette tilfælde har kunderne dog  også oplyst navn, adresse og alle relevante oplysninger. Samt accepteret betingelserne for købet. Eneste lille detalje er den manglende betaling :)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Smedemark:
Kan det være fordi jeg benytter mig af Ewire som betalings løsning hvor man som kunde først skal oprette sig inden man kan fuldføre et køb?

Man bør aldrig forlange af sine kunder, at de skal oprette noget som helst før køb. Et køb skal forløbe så enkelt som overhovedet muligt.

Når det så er sagt, så er det faktisk heller ikke nødvendigt at oprette en konto hos Ewire, for at kunne betale, så hvis det er nødvendigt i din shop, så bør du da straks få det ændret.

Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 154
Fra  Dealtilbud.dk Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Men kan man ikke bruge samme kort igen? 

uden man skal logge ind,?

Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 154
Fra  Dealtilbud.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

F.eks. skulle lige teste ewire på min side http://billigesmykker.com Men fik beskeden at jeg ikke kunne betale fordi mit kort er brugt på en anden konto?

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til Ewire - de skal nok fjerne det med, at man skal oprette sig før man kan betale.

Vores shop fungerer rigtig godt med Ewire. :)

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkelhan:

F.eks. skulle lige teste ewire på min side http://billigesmykker.com Men fik beskeden at jeg ikke kunne betale fordi mit kort er brugt på en anden konto?

Det har jeg godt nok aldrig hørt om før. Tvivler på det er tilfældet :-)

Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 154
Fra  Dealtilbud.dk Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du skrive en falsk mail du lige finder på, og købe en af dine egne varer med dit kort ?

igennem ewire? Min siger dette :

Ugyldige kortdetaljer

  • Det indtastede betalingskort er tilknyttet en anden bruger
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 154
Fra  Dealtilbud.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket man kan miste mange kunder på?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)