Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af website ifht SEO og brugervenlighed

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Fra  photosbyehlers.com Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg fik omkring nytår min nye hjemmeside op at køre. Førhen brugte jeg wix, som var nemt at få til at se godt ud, men ikke virkede på iphones, og SEO-delen virkede uoverskuelig. Derfor gik jeg over til wordpress, med en færdigkøbt template. Da jeg ikke er nogen haj til det, er det gået lidt trægt med optimeringen ifht søgemaskiner. Nu er siden så ved at være nogenlunde færdig, i hvert fald set fra mine øjne. 

Da jeg er fotograf, skal siden helst lade billederne være det centrale. Derfor har jeg valgt dette template. Jeg vil dog meget gerne høre fra jer, om der er noget jeg bør ændre, om der er noget der er super godt osv. Både positivt og negativt, så længe det er konstruktivt, selvfølgelig.

Jeg vil gerne, at siden er indbydende og formår at "sælge" mine billeder, men samtidig er SEO jo en vigtig ting, så denne del vil jeg meget gerne have kritik på også.

Min side er her: http://photosbyehlers.com

Jeg håber I vil give jer tid til at tage et kig, og smide lidt guldkorn i min retning!

På forhånd tak! Smile

Anders

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Apotekets-webshop.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er slet ikke SEO ekspert, men vil lige se din hjemmeside, syntes helt ærlig den er SUPER fed og rigtig cool billeder, det du sku god til, dig putter jeg lige i gemmerne :-)

Vh. Benjamin

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

photosbyehlers:

Hej Aminoer!

Jeg fik omkring nytår min nye hjemmeside op at køre. Førhen brugte jeg wix, som var nemt at få til at se godt ud, men ikke virkede på iphones, og SEO-delen virkede uoverskuelig. Derfor gik jeg over til wordpress, med en færdigkøbt template. Da jeg ikke er nogen haj til det, er det gået lidt trægt med optimeringen ifht søgemaskiner. Nu er siden så ved at være nogenlunde færdig, i hvert fald set fra mine øjne. 

Da jeg er fotograf, skal siden helst lade billederne være det centrale. Derfor har jeg valgt dette template. Jeg vil dog meget gerne høre fra jer, om der er noget jeg bør ændre, om der er noget der er super godt osv. Både positivt og negativt, så længe det er konstruktivt, selvfølgelig.

Jeg vil gerne, at siden er indbydende og formår at "sælge" mine billeder, men samtidig er SEO jo en vigtig ting, så denne del vil jeg meget gerne have kritik på også.

Min side er her: http://photosbyehlers.com

Jeg håber I vil give jer tid til at tage et kig, og smide lidt guldkorn i min retning!

På forhånd tak! Smile

Anders

Jeg forstår ikke hvorfor der ikke er flere der bruger sådan nogle themes.

SUPER FED HJEMMESIDE. - en skam du ikke bor i Odense. 

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 25
Fra  Dinipad.dk Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser super fedt ud, fantastisk gode billede du får taget. Med hensyn til SEO skal jeg ikke gøre mig klog på, men måtte lige smide en kommentar alligevel.

Held og lykke med det frem over :)

Vil du gerne have mere ud af din iPad. Så kig forbi Dinipad.dk, og lær alt det du ikke vidste i forvejen. 

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Fra  photosbyehlers.com Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak til jer alle tre. :) 

3 ud af 3 til succes! Det tegner godt! :P

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo-mæssigt kan der hentes meget endnu.

f.eks. har du slet ingen tekst på din forside, og der mangler en beskrivende tekst....

Men derudover kan der puttes meget mere på seomæssigt.

søg efter yoast i wp-plugin installer den, den giver en god hjælp og info om forbedringer og mangler ifht seo.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Fra  photosbyehlers.com Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt! Godt input! Nogle forslag til, hvordan jeg kan implementere noget tekst på forsiden, uden at ødelægge den grafiske del af siden?

Er det hensigtsmæssigt at bruge sin blog som primære SEO kilde?

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders.

Rigtig flot side men som en nogen siger her er der for lite tekst på fremsiden som velkommer kunden. Kan du ikke ligge på et layer indenfor en ramme der bakgrunden på layeret er nesten gjenomsiktig slig at man alligevel kan se billedet bag? Ellers rigtig fine billeder specielt i betragtning av at du er selvlært.

mvh

Anders

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg fikk ikke alt med i første innlegg. Men så vidt jeg ved er teksten på fremsiden av siden specielt vigtig i forbindelse med seo. Derfor er et layer indeholdende tekst vigtig. Uden at være ekspert på seo.

Anders

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot side med wow-effekt. Elsker dine fullscreen fotos :-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)