Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sælge produkter i england

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino

Jeg har tænkt på idéen, med at starte en webshop, på engelsk. Firmaet skal være registeret i Danmark. Webshoppen skal sælge nogle produkter via dropshipping, men bliver der bøvl med lovgivning, i så fald hvad skal jeg være opmærksom på hvis jeg laver en engelsk webshop? selvfølgelig ud over at den skal være på engelsk og priserne skal være i euro.  

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliver det en B2C shop? her skal du være opmærksom på at pålægge priserne med 25% moms.

Afhængigt af hvor dropshippingleverandøren befinder sig, skal du være opmærksom på leveringstid og returvarer. 

Og valutaen i England er forresten Sterlings £, det virker med troværdigt og du levere en bedre service ved at give den lokale valuta  ;)

Det er generelt meget nemt at sælge i EU sammenlignet med udenfor, så spring ud i det og kom i gang med din forretning :D

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Give
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, det gør så. Dropship virksomheden ligger i Holland, kunder fra UK skal gennem min web-shop (som skal moms-registreres i DK) købe varerne. 

Fra Give
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvor mange penge må jeg sælge for i UK, inden jeg skal VAT-registreres (moms-registreres) i UK? 

Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din virksomhed ligger i Danmark og du har dansk cvr. nr. behøver dut ikke en VAT. registrering i UK.

Fra Give
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det dansk moms nr. eller engelsk du tænker på?

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Ska man have en engelsk website så ska teksten være til venstre side.

ligeledes når du sender pakker så ska produktet og ligge til venstre i pakken.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46468
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du sælger i UK skal du så vidt jeg husker engelsk VAT registreres og afregne VAT med UK ved en omsætning på + 70.000 £ men check lige beløbet

Indtil da - dansk moms på dit salg B2C men jeg mener faktisk også godt man må registrere sig for UK VAT ved lavere beløb for salg i UK - det vil jeg tro skat kan svare på, eller andre her ved - men det er korrekt, at alle lande har en grænse hvor man skal være lokalt registreret og momse lokalt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)